Beantwoord

Experia v12 inloggen

  • 8 July 2020
  • 34 reacties
  • 5442 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

de diensten (internet/tv/tel) doen het wel gewoon ja.

 

….een weergavefout??….

Reputatie 7
Badge +25

….een weergavefout??….

Ja. Dat het lampje knippert, maar dat ‘ie eigenlijk niet zou moeten knipperen… Geen idee of dat het geval is hoor, gewoon een gedachte.

Deze blijft idd gewoon knipperen.

De rest werkt goed.

Beste Paul,

 

Zojuist gezien dat internet lampje gewoon aanblijft, en wifi is uit vanwege de versterkers van KPN.

Dus ineens werkt alles!!

Fijn ....ik weet alleen niet hoe dit kan want ik heb zelf niets gedaan.

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +25

Beste Paul,

 

Zojuist gezien dat internet lampje gewoon aanblijft, en wifi is uit vanwege de versterkers van KPN.

Dus ineens werkt alles!!

Fijn ....ik weet alleen niet hoe dit kan want ik heb zelf niets gedaan.

Groetjes 

Opmerkelijk… Maar als het werkt dan is het prima natuurlijk.

De wifi van de V12 hoort overigens niet vanzelf uit te gaan bij gebruik van de versterkers. Je kunt het natuurlijk wel uitzetten, maar het mag/kan ook aan staan.

Vergelijkbaar probleem: regelmatig valt het internet uit en op die momenten zie ik op de KPN BOX (v)12 het internetlampje knipperen. Na enige tijd stopt het knipperen en is er weer verbinding met internet mogelijk. TV blijft meestal wel werken, al is het ‘zappen’ dan vertraagd. 

Inmiddels alle (reset)stappen (diverse malen) doorlopen en kabels vervangen. Vervangen van kabel van modem naar glasvezelkastje leek het probleem even te verhelpen, maar inmiddels weer met dezelfde uitval te maken.

Als ik dit forum goed begrijp kan het probleem zitten tussen de centrale van KPN en mijn huis. Nu is het wachten op monteur. Die komt over een week (!). 

Reputatie 1

Hier is de v 12  vervangen door de experia box v 10, en enige aanpassing door de kpn monteur geen problemen meer met wegvallen van internet.

Dank voor je reactie! Dat is wel interessant; hoe zou het kunnen dat een ander (ouder) model modem het probleem van haperend / wegvallend internet oplost?
 

Voor de goede orde: het ligt bij mij niet aan de WiF, maar aan het ontvangen van het internetsignaal.

 

En als dat de oplossing is die vaker voorkomt (inruilen van modem), dan kan KPN mij eigenlijk beter direct een andere modem toezenden. Dat scheelt én het sturen van een monteur én veel tijd!

Reputatie 1

We hadden eerst een probleem met het stilvallen van tv uitzendingen gemist en terug kijken, het beeld stond een tijdje stil en ging toen verder, we misten een heel stuk van de programma's welke we aan het kijken waren.

Toen is er een nieuwe modem naar ons toegestuurd, men zou een experia box 10 toesturen maar we kregen de v12 box.

En met deze laatste box viel iedere keer het wifi signaal op o.a. mobiele telefoons en de radio uitzendingen op onze playbar weg.

Heb via de klantenservice van KPN het probleem voorgelegd en er kwam een monteur om de V12 ( de nieuwste versie) om te wisselen voor de experia box 10, de monteur heeft telefonisch gebeld met de klantenservice om enkele instellingen te wijzigen, en sindsdien werkt alles weer perfect.Â