Beantwoord

Experia v12 inloggen

  • 8 juli 2020
  • 30 reacties
  • 1321 keer bekeken

Heb sinds een paar dagen de v12 maar kan niet inloggen op de router om wachtwoord en naam te veranderen. Niet via Chrome, of Edge of kpn servicetool of servicedesk of olie wat voor andere manier ook. Heb al diverse medewerkers van KPN aan de lijn gehad maar weten het ook niet.

Lampje internet blijft ook knipperen. 

icon

Beste antwoord door ChrisWissink 8 juli 2020, 19:44

Hallo @sleuteltje63,

Achter op het modem staat een Admin Password. Deze dien je te gebruiken om in te loggen via mijnmodem.kpn. Let er op dat er vreemde tekens bijstaan zoals `` {} '’ etc. Kijk hier goed na of dit overeenkomt. 

Bekijk origineel

30 reacties

de diensten (internet/tv/tel) doen het wel gewoon ja.

 

….een weergavefout??….

Reputatie 7
Badge +24

….een weergavefout??….

Ja. Dat het lampje knippert, maar dat ‘ie eigenlijk niet zou moeten knipperen… Geen idee of dat het geval is hoor, gewoon een gedachte.

Deze blijft idd gewoon knipperen.

De rest werkt goed.

Beste Paul,

 

Zojuist gezien dat internet lampje gewoon aanblijft, en wifi is uit vanwege de versterkers van KPN.

Dus ineens werkt alles!!

Fijn ....ik weet alleen niet hoe dit kan want ik heb zelf niets gedaan.

Groetjes 

Reputatie 7
Badge +24

Beste Paul,

 

Zojuist gezien dat internet lampje gewoon aanblijft, en wifi is uit vanwege de versterkers van KPN.

Dus ineens werkt alles!!

Fijn ....ik weet alleen niet hoe dit kan want ik heb zelf niets gedaan.

Groetjes 

Opmerkelijk… Maar als het werkt dan is het prima natuurlijk.

De wifi van de V12 hoort overigens niet vanzelf uit te gaan bij gebruik van de versterkers. Je kunt het natuurlijk wel uitzetten, maar het mag/kan ook aan staan.

Reageer