Beantwoord

Experia V8 box ratelt

  • 18 February 2021
  • 9 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds een dag of 8-9 ratelt mijn Experia V8. Eerst begon het 's avonds laat, maar sinds 3-4 dagen ratelt-ie de hele dag door. Heel irritant, afgezien van het feit of dit wel okee is. Resetten heeft geen nut.

 

Graag hulp!

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 22 February 2021, 10:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Christiez, een ratel constant horen is natuurlijk vreselijk irritant en het hoort niet dat jouw modem lawaai maakt. Als jij jouw profiel invult, dan ga ik je van het ratelgeluid af helpen middels een nieuw modem. geef je mij een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? 

Beste Jeroen, profiel is aangevuld!

mvg, Christie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Christiez, ik heb een nieuwe experiabox voor je geregeld. Alle details krijg je zo dadelijk per e-mail en sms. 

Beste Jeroen, dank voor het opsturen van een nieuwe. Ik neem aan dat ik de oude kan terugsturen als de nieuwe geïnstalleerd is en funcioneert?

mvg, Christie

Reputatie 7
Badge +19

Het gaat om een omruil. Als het goed is heb je alle info o.a. omruil locatie per sms ontvangen gisteren.

Klopt, maar ik zit liever niet helemaal zonder router, in het geval dat het niet lukt om direct de nieuwe te installeren. Dat mag toch geen issue zijn. Bij het omruilen onder destijds Telfort was het geen probleem om het later terug te sturen.

Reputatie 7
Badge +19

Het is helaas echt een omruil. Je kunt een foto maken van de aansluitingen aan de achterkant, kabels gaan er op dezelfde wijze in. 

Het installeren op zich is het punt niet, ik kan het me niet permitteren zonder internet te zitten (werk). Jammer dat KPN hier niet coulant mee omgaat 

Welk type router krijg ik nu?

Reputatie 7
Badge +19

Het installeren op zich is het punt niet, ik kan het me niet permitteren zonder internet te zitten (werk). Jammer dat KPN hier niet coulant mee omgaat 

Welk type router krijg ik nu?

je zult alleen ten tijde van de omwisseling even zonder zitten. Dat is het enige moment dat het internet niet werkt. Je krijgt een nieuwer type, dat zal de V10 of V10a zijn.