Beantwoord

Experia V8, wegvallend internet

  • 5 July 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb inmiddels al maanden lang last van een zeer onstabiele verbinding met KPN via de Experia box.
Recent alle kabels vervangen om iig bij mij alles uit te sluiten maar ik schrijf dit bericht letterlijk tussen uitval momenten door.

Mijn Experia Box is type V8 uit April 2013 en ik vermoed dat deze aan vervanging toe is aangezien het probleem verergerd.
Storingen zijn vooral TV happeren (en Internet signaal voor Smarttv) die wegvallen.
Maar nog veel vervelender zijn de momenten dat het hele modem spontaan wegvalt, soms werkt rebooten of hardware matig resetten wel maar zeer regelmatig ben ik gewoon overgeleverd aan de grillen van het apparaat.

Dus de vraag kan het modem vervangen worden?

En net bij het versturen klapt hij er weer geheel uit gvd..... (uur gewacht!)
Gelukkig reeds in Notepad gekopieerd.

Dus svp help mij asap want met dit modem ga ik iig niet meer bij KPN verder..

(Mijn gegevens staan reeds in mijn profiel).
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 July 2019, 15:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Arjen, welkom hier.

Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling. Aan de leeftijd van je modem te lezen stel ik voor om het gelijk om te ruilen. Ik zie namelijk ook dat de verbinding zelf wel online blijft en dus goed is.

De omruiling vindt plaats bij een Post NL punt bij jou in de buurt. Neem dan de apparatuur mee in een doosje en je ID-bewijs. Dit moet wel dezelfde achternaam hebben als de contractant. Zal ik het naar de Bruna aan de Kostverlorenhof sturen? Jumbo of Albert Heijn kan ook als je dat beter vindt.

Ik hoor het graag van je.
Hallo Alex.

Dat is 'fijn' om te horen.
Bruna of Albert Heijn (Die bij Kostverlorenhof) zijn beide prima.

mvg,

Arjen
Reputatie 7
Badge +24
Top, ik heb het naar de Bruna gestuurd. Morgen vanaf 15 uur kun je het daar omruilen. Ik heb alle nodige gegevens naar je gemaild. 🙂