experia v9 in bridge modus? hoe?

• 26 mei 2015
  • 7 reacties
  • 722 keer bekeken

Hoi, kleine vraag.. hoe zet ik de experia v9 in bridge modus om een asus router er achter te hangen? groet

7 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Met de v9 gaat dat niet lukken. Als je géén telefoon en televisie via kpn hebt, maar alleen internet, kun je een eigen modem aansluiten en die in bridge modus zetten.

Je kunt bij wijze van spreke hier verder lezen: http://forum.kpn.com/t5/Internet/ZTE-H368N-Bridge-mode-of-ander-modem/m-p/328478/highlight/true#M37302

Reputatie 7
Overigens kan je die Asus er ook zonder bridge-mode eenvoudig achter plaatsen.

Zie dit topic.

Dus ik kan de RT-AC66u dual band 3x3 802.11AC gigabit router probleemloos zonder evt andere instellingen aansluiten?
De monteur vertelde mij dat dat niet kon
Reputatie 7
Zolang je precies de stappen volgt zoals aangegeven in dat door mij aangehaalde topic, is dat geen enkel probleem. :D

Er zijn jou al honderden voorgegaan en ook ik heb een tweede eigen router achter de Experia Box staan. ;)

Voor je begint, lees het eerste bericht van dat door mij aangehaalde topic aandachtig en probeer (:$) te begrijpen wat er staat.

Ik ga kijken wjb. Zover ik zie voldoet mijn router allemaal aan de eisen die in dat topic staan. Mocht ik vragen hebben kan ik je pm sturen?
Reputatie 7
Geen pm, gewoon jouw vraag hier stellen, dan kunnen anderen daar ook weer van "leren". ;)

Reageer