Beantwoord

Experia V9: lampje “Internet” brandt niet

  • 18 oktober 2018
  • 1 reactie
  • 58 keer bekeken

Ik heb een nieuwe Experia V9 ontvangen. Heb ik geprobeerd te installeren volgens gebruiksaanwijzing. Nu branden er 3 lampjes:
- Power (groen)
- Wireless (groen)
- Broadband (groen, knippert)

Lampje “Internet” brandt niet, zou volgens handleiding wel moeten.
Ik heb een reset uitgevoerd, helaas zonder resultaat.

Wat gaat er hier verkeerd? 🤔
icon

Beste antwoord door Marina_ 20 oktober 2018, 14:34

Hoi JDH76, welkom op het forum. Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt aangevuld in je forumprofiel. Hierdoor lees ik dat er inmiddels een melding van is gemaakt en ze gaan kijken naar een oplossing. Houd je mij op de hoogte? Als je nog iets wilt weten of je hebt nog andere vragen, stel ze dan gerust 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi JDH76, welkom op het forum. Leuk dat je jouw vraag hier stelt. Ik zie dat je jouw gegevens al hebt aangevuld in je forumprofiel. Hierdoor lees ik dat er inmiddels een melding van is gemaakt en ze gaan kijken naar een oplossing. Houd je mij op de hoogte? Als je nog iets wilt weten of je hebt nog andere vragen, stel ze dan gerust 🙂

Reageer