Beantwoord

experia wifi

  • 11 January 2019
  • 2 reacties
  • 1551 keer bekeken

halllo,

ik heb een vraag over de experia wifi.

dit gaat over het wifi kanaal in 5GHz. namelijk de witte wifi versterker kan indien deze op kanaal keuze automatisch staat naar kanaal 100-150 ingesteld worden.
echter zijn deze kanalen alleen beschikbaar als de apparatuur ervoor gecertificeerd is.
nu is mijn vraag of de experia wifi ook deze kanalen ondersteund? handmatig in ieder geval niet. wellicht net zoals bij de andere versterker als deze op automatisch staat.

klantenservice van KPN wist hierop geen antwoord te geven vandaar op deze manier.

bvd!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 13 January 2019, 17:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Eddy, welkom hier. Als ik het goed begrijp gaat het om dit apparaat? De versterker stuurt uit op zowel de 5 Ghz als de 2.4 Ghz frequentie. Zit je nu in de interface van de Experiabox of van de versterker? Die 100-150 kan ik zelf niet helemaal plaatsen, zelf de interface ook erbij gepakt. Zou je hier een screenshot willen plaatsen van wat jij voor je hebt? Misschien kijk ik verkeerd...

Ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +24
Eddy, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.