Vraag

Experia wifi

  • 6 March 2019
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Gisteren 3 experia versterkers aan gesloten op een experia box v9, nu krijg ik op de app thuis te zien dat er een experianbox v10 aanwezig zou zijn, maar ok ben in het bezit van een experianbox v9.
Heeft dit invloed op de werking of moet er een aanpassing gedaan worden, zo ja kan ik dat zelf?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Felix2703, Ik verwacht dat dit geen invloed heeft op de werking van jouw verbinding, maar het is wel vreemd dat er wordt aangegeven dat je een V10 hebt i.p.v. een V9. Kun je een printscreen sturen van de verbinding? Ervaar je tot nu toe problemen met de verbinding of gaat alles nog goed? Zou je ook jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf)
Hoi Marina,
ik merk dat er regelmatig een versterker niet oplicht( blijkbaar is er dan geen verbinding) soms de Meterkast dan weer woonkamer of slaapkamer, niet duidelijk waarom dat gebeurd.
De werking is in mijn ogen wel goed, in ieder geval beter dan zonder versterkers,

met vriendelijke groet,
Felix

Reputatie 7
Badge +19
Dat je hier de V10 ziet i.p.v. de V9 zou geen probleem moeten zijn. Waarom je de V10 ziet i.p.v. de V9 zoek ik uit. Zolang alles bekabeld is aangesloten, moeten ze alle drie tegelijk kunnen werken. Heb je de kabels gecontroleerd? Als je dit hebt gedaan en er blijft een versterker buiten werking, zou je de Experia WiFi's nog kunnen resetten en opnieuw aansluiten. Hopelijk gaat het dan goed :)

Hoi Marina,
Het probleem dat de versterkers in de huis app niet altijd oplichten kan komen omdat er op dat moment geen apparaat via de WiFi zichtbaar is, als ik in de buurt kom met bv mijn gsm dan ziet ik in de app dat het dan wel goed is.
De werking is nu goed dus alleen de vermelding V10 is nog vreemd.
tot zover bedankt voor je hulp.

Felix

Reageer