Beantwoord

Experia wifi

  • 1 May 2019
  • 2 reacties
  • 1955 keer bekeken

Hallo kpn, ik heen sinds kort mijn Experia Wi-Fi van jullie ontvangen, ik heb deze precies volgens de handleiding aangesloten, maar nu is het probleem dat deze alleen 2 groene lampjes geeft en niet koppelt met de Experia box v8. Ik zie op mijn mobiel wel het Wi-Fi netwerk van de Experia Wi-Fi alleen deze versterkt volgens mij niet het netwerk van de Experia box. Weten jullie wat er aan de hand is?

Mvg
Jordy Helming
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 2 May 2019, 18:29

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jordy. Welkom op het forum! Zou je kunnen aangeven welke lampjes op dit moment groen branden? Als het eerste lampje groen brandt is de Experia WiFi correct opgestart. Het tweede lampje brandt groen wanneer de WiFi van de Experia WiFi aan is, maar nog een Ethernetverbinding is en nog geen IP adres heeft gekregen. Wanneer het tweede lampje blauw brandt is de Experia WiFi correct verbonden met de ExperiaBox. Het derde lampje gaat 2 seconden groen branden wanneer er een correctie Wifi verbinding tot stand is gekomen en zal daarna uit gaan. Het vierde lampje brandt wanneer er een apparaat is verbonden met de Experia WiFi

Reputatie 7
Badge +21
We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het probleem is verholpen Anders weet je ons te vinden!

Reageer