Beantwoord

Experia wifi aasnluiten op Dual Band

  • 28 June 2019
  • 5 reacties
  • 240 keer bekeken

Ik heb gelezen dat de als je een experts WiFi aansluit deze de WiFi op de modem (v10) uitzet.

Nu heb ik op zolder een dual band versterker van KPN staan. Kan ik deze aansluiten op de experia WiFi zodat deze dit dan doorzend naar de dualband versterker. En deze dan ook blijft werken?

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 June 2019, 23:37

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Je hebt op zolder een KPN WiFi "versterker" staan?


Die blijft gewoon werken.
Ja zelf zou ik de 'versterker' eerst aansluiten op de v10 en de Experia Wifi op de versterker in de hoop dat op deze manier aangesloten de wifi van de v10 wel aanblijft. Nog beter stuur de experia wifi terug en investeer in een accespoint van een andere leverancier.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @dvb2478, Welkom op het forum. Zoals Gardor aangeeft kun je de versterker het beste aansluiten op de V10 en de Experia Wifi op de versterker. Ik ben benieuwd of je dit al getest hebt en hoe het nu gaat 🙂
Beste Marina,

ik heb twee experia WiFi gekregen van KPN heb zelf nog een andere erbij aangeschaft. Nu heb mede door de drie experia WiFi en de dualband versterker overal prima bereik. Misschien probeer ik het nog op jullie voorgestelde manier aan te sluiten
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @dvb2478, Goed om te lezen dat je een manier hebt gevonden, waardoor je overal goed bereik hebt. Mocht je het toch nog anders aan sluiten en er vragen over hebben, hoor ik het graag 🙂

Reageer