Beantwoord

Experia Wifi boven valt uit

  • 20 October 2019
  • 7 reacties
  • 84 keer bekeken

Ik heb twee Experia Wifi's thuis. Maar vind ze echt niet goed werken icm Experiabox V10a. En ben al helemaal niet tevreden over de V10A, de normale V10 was zo veel beter en volwassener.
De Experia Wifi die mijn router vervangt doet het gewoon netjes maar degene die boven staat valt om de paar uur gewoon helemaal weg. Lampje word rood en kan dan geen signaal meer krijgen van beneden. 

Kanalen van 2.4G en 5G al meerdere keren veranderd. Wifi tuner ook al paar keer geprobeerd. Experia Wifi boven geeft aan dat hij goed signaal heeft van beneden.

Na contact gehad te hebben met de helpdesk twee Experia Wifi's besteld. De snelheid (en ping) boven zijn wel goed verbeterd maar dat de Experia Wifi boven zo veel uit valt lijkt me niet de bedoeling. 

Twijfel nu of dat ik niet een Wifi extender van een "echt” merk ga kopen, zoals die van Ubiquiti.
Iemand anders ook deze ervaringen icm een Experiabox V10a?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 October 2019, 16:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

De experia wifi's zijn allebei bekabeld aangesloten??

Nee dit zijn de draadloze varianten. Degene bij de router hangt met een kabel vast.

Badge +19

Draadloze varianten van de experia wifi????

Reputatie 7
Badge +24

Wifiversterkers zijn dat dus, deze:

https://m.apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/1363412/starterkit-draadloze-wifiversterker-2-stuks/

Reputatie 7
Badge +24

Heb je geen kabel naar boven liggen? Zo nee, dan zou ik daar toch maar eens over gaan nadenken als ik u was...

Hoi @StephanBis . Welkom op het forum.

Het is mij nog niet helemaal duidelijk welke apparaten jij nu hebt hangen. Je hebt twee nieuwe besteld, schrijf je. Zijn dat die mesh routers? ( waar @Nick83  naar linkt?)

In dat geval haal je volgens mij een heel goed product in huis. Laat je weten hoe het zit? 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.