Vraag

Experia wifi en modem wifi gelijk aan , storing

  • 10 April 2021
  • 12 reacties
  • 64 keer bekeken

heb in huis 2 wifi experia , en ook de wifi van mijn ex 10 aanstaan

dit geeft storing

maar als ik de wifi van mijn ex 10 uit zet gaat het goed,

 

nu heeft de wifi exp wifi 5 en 2,4

 

maar nu krijg ik de ex 12 binnenkort,,, met wifi 6

 

kan ik deze nu wel door elkaar gaan gebruiken


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

De Wi-Fi van de v10 MOET uit. Ook bij de box 12 moet dat voorlopig. Overigens heb je met experia wifi's niets aan Wi-Fi 6.

Reputatie 7
Badge +24

Waarom krijgt u de KPN Box 12 binnenkort?

Daar zou ik de instelling wel in aan kunnen passen

Ivm wifi protocol probleem , die naar lager 

Badge +19

U hoeft helemaal niets in te stellen.  Als de wifi versterkers goed zijn geïnstalleerd werken ze als een trein. Tegen welke problemen loopt u dan?

Wil een fitbit weegschaal in wifi hangen

Deze werkt alleen met de 802.11b wifi

 

Heb thuis dus exp 10

En 2 wifi experia van kpn

 

Die werken opzich goed

 

Maar weegschaal geeft dus steeds wifi err

 

Badge +19

Aha die werkt waarschijnlijk alleen op de 2.4Ghz band.  De enige oplossing is dan een simpel en goedkoop accespoint die alleen de 2.4 Ghz band heeft aan te schaffen. 

Zat te denken

Als ik nu een oude router pak die op 802.11b uitzend,,,, en die bekabeld aan de exp wifi hang, en die een wifi laat uitzenden en daar de weegschaal op

 

 

Aha zie nu je reactie

 

De wifi exp van kpn (zwart kastje) zend 2,4 en 5 uit... kan daar niet kiezen doet apparaat zelf

 

Heb ook nog een wifi versterker, de witte van kpn,,, die 2 kanalen appart uitzend , dus de 2,4 en 5

Zal eens proberen hem.hier op de 2,4 aan te melden

Badge +19

Ja dat zou goed moeten werken.

Jip

Idd dit werkt bedankt toch makkelijk dan ik dacht.....

 

Vreemd dat ze alleen begonnen over dat 802.11b protocol

 

Heb met de ,,witte,,, wifi accespoint versterker,, de 5 ghz uit gezet en laten verbinden met de 2,4 en het werkt

Daarna de 5 ook weer aangezet en het werkt nog steeds  top…

 

 

 

 

Badge +19

Ik zou alleen de 2.4Ghz band aan laten staan. Je hebt die toch wel een andere ssid gegeven anders gaan je mobiele telefoons er ook op en dat is een beetje jammer van de zwarte versterkers.  Fijn dat het werkt.

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... u zou de KPN Box 12 dus krijgen omdat uw weegschaal niet verbind met WiFi? 

Daar zou je met een KPN Box niet mee geholpen zijn. Want daarvan gaat de WiFi uit als de versterkers aangesloten worden.