Beantwoord

Experia wifi kabels

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 197 keer bekeken

Gisteren 2 experia wifi's opgehaald ivm slechte wifi op 2 slaapkamer.
Situatieschets
- woonkamer staat de experia v10 modem.
- aangrenzende slaapkamer slecht ontvangst wifi
-daar schuin tegenover 2e slaapkamer ook slecht ontvangst wifi
Afstand modem naar 1e experia wifi is 8 meter
Afstand modem naar 2e experia wifi is 20 meter
Na telefonisch contact krijg ik alleen maar kabel van 10 meter. De andere kabel van 20 meter moet ik zelf kopen word mij gezegd Door een kpn medewerker. Ik vind dit een slechte zaak en komt nie overeen met de mooie reclame van gratis wifi in elk hoek van de woning. Nu ben ik reeds meer dan 30 jaar trouwe klant van kpn dus had wel wat meer klandizie verwacht. En als iemand 2 experia wifi's besteld kun je er van uit gaan dat het buiten de modem om 2 andere ruimtes bevat. Dan zijn 2 kabels van 1 meter per doos logischerwijs veel te kort.
Ik hoop dat dit door u netjes opgelost kan en gaat worden.
Met vriendelijke groet
Raymond Schomaker
*

*Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door wjb 30 April 2019, 22:49

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Als je die Experia WiFi's in gebruik neemt, dan wordt de wifi van de Experia Box V10 uitgeschakeld.
Plaats dus één van die Experia WiFi's in de woonkamer.
// bijzaak modus aan //
Wifi kabel ?
Is dat een contradictie in terminus ?
Alhoewel, ik kwam onlangs deze advertentie tegen :
https://link.marktplaats.nl/m1402803323
Reputatie 7
// bijzaak modus aan //
Wifi kabel ?
Is dat een contradictie in terminus ?

Nee, zeer zeker niet, voor goede wifi moet je ook goede bekabeling hebben zodat je de wifi toegangspunten op de stratigsch juiste plekken kunt plaatsen.
Ik heb mijn hele woning bekabeld en daardoor heb ik op de juiste plaatsen wifi accesspoints kunnen ophangen waardoor ik door mijn hele woning (3 woonlagen) en de tuin wifi heb die de snelheid van mijn 200Mbps glasvezelverbinding overtreft. Ook toen ik nog een 500Mbps abonnement had werd die snelheid gehaald op mijn OnePlus 5T en Microsoft Surface Book.
Badge +19
Dan heb je voor ruim € 100,00 spullen gehad en dan nog kermen over een kabel die je moet kopen van nog geen € 10,00.
WJB : Dank, voor typerij, dat was mij wel bekend, sorry, voor de meelezers dan maar.
Het was gewoon toevallig dat ik net de MP advertentie tegenkwam, daar zie ik (denk ik) verpakking opvulmateriaal (?)
Is een grapje denk ik ?

Reageer