ik heb onlangs contact met jullie gehad en uitgelegd dat er bij mij iets is fout gegaan
heb een monteur gehad en die gaf aan je moet experia wifi versterkers hebben en die heeft hij geinstaleerd 2 maal toen werkte alles goed maar dit heeft maar kort geduurd maar liefst 2 weken toen zat er een fout in
weer contact met jullie op genomen en de dame aan de andere kant zij stuur deze maar terug dan zullen wij er voor zorgen dat er kosteloos 2 nieuwe opgestuurd worden zo geschiede maar naar een aantal weken nog steeds niets ontvangen weer contact met jullie gehad en het verhaal nogmaals uitgelegt en de beste man aan de andere kant van de lijn zij meneer ons excuus ik stuur u er nu meteen nieuwe op en dat klopt met 2 dagen had ik er 1 thuis maar nu mis ik dus nog steeds 1 weet niet zo goed wat ik hier mee moet
dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van het probleem als dit niet het geval is
ga ik zeker opzoek naar een andere provider
ik hoop echt gauw wat van jullie te horen
M DIks
Beste antwoord door Vikash
Hoi @mdiks . Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je maar 1 wifi versterker terug hebt gekregen. Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat een collega al een nieuwe wifi versterker heeft toegestuurd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.
Bekijk origineel