Beantwoord

Experia WiFi maar 1 ontvangen in plaats van 2

  • 23 September 2019
  • 6 reacties
  • 109 keer bekeken

Goeie morgen
ik heb onlangs contact met jullie gehad en uitgelegd dat er bij mij iets is fout gegaan
heb een monteur gehad en die gaf aan je moet experia wifi versterkers hebben en die heeft hij geinstaleerd 2 maal toen werkte alles goed maar dit heeft maar kort geduurd maar liefst 2 weken toen zat er een fout in
weer contact met jullie op genomen en de dame aan de andere kant zij stuur deze maar terug dan zullen wij er voor zorgen dat er kosteloos 2 nieuwe opgestuurd worden zo geschiede maar naar een aantal weken nog steeds niets ontvangen weer contact met jullie gehad en het verhaal nogmaals uitgelegt en de beste man aan de andere kant van de lijn zij meneer ons excuus ik stuur u er nu meteen nieuwe op en dat klopt met 2 dagen had ik er 1 thuis maar nu mis ik dus nog steeds 1 weet niet zo goed wat ik hier mee moet
dus ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met het oplossen van het probleem als dit niet het geval is
ga ik zeker opzoek naar een andere provider

ik hoop echt gauw wat van jullie te horen

M DIks
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 24 September 2019, 13:38

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19
Nou die dreiging aan het einde zal ze in beweging brengen. Maar wellicht is het jouw gewoonte om meteen te gaan dreigen als je iemand iets vraagt.
Nwe is geen gewoonte joep maar als je al hoewel lang met ze bezig bent en niet behandeld word zoals het hoort ga je zo reageren
Reputatie 7
Badge +24
Als je een oudere Experiabox hebt, maak je kans dat je 2 Experia WiFi's krijgt. Want bij de oudere Experiaboxen word de wifi op dat ding uitgeschakeld als je een Experia wifi aansluit. Bij de nieuwste word de wifi niet uitgeschakeld, dus krijg je maar 1 Experia WiFi. Vervolgens kan je misschien nog een gratis monteur krijgen, maar dan houd het doorgaans wel zo ongeveer op. Als je vervolgens nog niet tevreden bent, zul je zelf moeten gaan investeren...
Hallo W@Nick83 , dus jij noemt een Experia V10 als een 'oudere' box?🤔
Reputatie 7
Badge +24
Hallo W@Nick83 , dus jij noemt een Experia V10 als een 'oudere' box?🤔
Hij is ouder als de v10a 😉
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @mdiks. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je maar 1 wifi versterker terug hebt gekregen. Ik zie dat je gisteren contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat een collega al een nieuwe wifi versterker heeft toegestuurd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.

Reageer