Beantwoord

Experia Wifi ontkoppelen

  • 7 July 2019
  • 4 reacties
  • 1739 keer bekeken

Hallo,
Ik heb gisterenavond een Experia Wi-Fi aangesloten. Echter wist ik niet dat deze niet draadloos waren. Nu hebben wij echt een draadloze repeater/versterker nodig, dus dit word hem nu even niet.
Nu wilde ik de repeater weghalen, alleen heeft de Experia Wi-Fi de Experiabox V10 helemaal overgenomen. Hoe ontkoppel ik deze weer zodat we gewoon Wi-Fi hebben via de Experiabox?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 9 July 2019, 09:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Bdhfilmt ,
je kunt dan de modem resetten naar fabriekswaarden of inloggen en de wifi weer terugzetten naar standaardwaarden.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Bdhfilmt, welkom! Wat jammer dat je er geen gebruik van kunt maken! Het is verder een heel handig ding, namelijk. Het klopt wat Jan zegt, op die manier koppel je de boel echt los. Het overwegen waard is wel om eens te kijken naar een Draadloze verbindingsset. Zo kan je de Experia Wifi toch draadloos verbinden. Bekabeld heeft altijd de voorkeur, maar dit is een goeie tweede, zeg maar 😉.
Hallo Jan en Marcia
Ik ben bang dat als ik de modem reset dat er instellingen niet goed meer staan. Een monteur heeft het geïnstalleerd dus ik denk dat ie nu in de beste instellingen staat. Online heb ik ingelogd, maar ik zag niet dat de Experia Wi-Fi was verbonden.

Dat draadloze set lijkt me interessant, alleen kost dat ook weer wat geld.
Reputatie 7
Badge +30
Het zou niet uit moeten maken. Als je zelf een wachtwoord hebt ingesteld voor je Experiabox, dan zou je die opnieuw in moeten stellen. Verder, als je geen portforwardings of andere extra dingen hebt ingesteld, zou je er geen last van moeten hebben.

Je kunt ook altijd kijken of je tweedehands een draadloze verbindingsset aan kunt schaffen. Met die tip was een andere klant eerder deze week geholpen!