Beantwoord

Experia Wifi probleem

• 16 december 2018
  • 2 reacties
  • 184 keer bekeken

Badge
wow als ik dit lees op het forum dan moet het toch niet aan mij liggen.
Deze week in totaal 4 uur aan de telefoon te gezeten hebben met microsoft en kpn zie ik op dit forum dat er meer mensen zijn met dit probleem.
Zelf ook deze week de 2 x Experia wifi aangeschaft en zoals eerder omschreven hierboven hetzelfde probleem met de XBOX ONE van mijn zoon.
bekabeld aangesloten geen probleem maar daar heb ik deze Experia wifi niet voor aangeschaft wil de Xbox draadloos aansluiten.
De tweede keer dat ik had gebeld kreeg ik als antwoord je moet het maar met microsoft oplossen deze speelde het balletje weer terug omdat de xbox het hiervoor wel deed en dat het dus aan de Experia wifi lag lijk me ook nu wel duidelijk aan alle opmerkingen hierboven.
dus om een beeld te krijgen..
alle andere apparaten doen het wel telefoon, tablet en laptop.
Xboxo one doet het wel op de experia box V9 heb daar weer de optie UPnP aangezet.
weet niet hoor ben maar een leek maar kan het zijn dat het daar aan ligt dat de optie van UPnP niet meer terug komt in de Experia wifi namelijk.

zou het fijn vinden als het word opgelost, word er nu wel een beetje moe van de internet verbinding is al bagger hier maar blijf vertrouwen houden in KPN (nog wel)
icon

Beste antwoord door Joran 18 december 2018, 16:00

Hoi Benjamin, ik zie dat je ook al hebt gereageerd in Xbox icm Experia Wifi | KPN Community. We hebben gisteren nogmaals navraag gedaan of er problemen bekend zijn met de Experia WiFI's in combinatie met Xbox One. Als dat niet het geval is zal dit onderzocht moeten worden. Om het centraal te houden lijkt het me handig dat we in dat topic verder gaan! Ik hoop dat er snel een oplossing is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Benjamin, ik zie dat je ook al hebt gereageerd in Xbox icm Experia Wifi | KPN Community. We hebben gisteren nogmaals navraag gedaan of er problemen bekend zijn met de Experia WiFI's in combinatie met Xbox One. Als dat niet het geval is zal dit onderzocht moeten worden. Om het centraal te houden lijkt het me handig dat we in dat topic verder gaan! Ik hoop dat er snel een oplossing is.
Badge
Ok is goed heb weer een tip of vraag neer gezet

Reageer