Beantwoord

Experia wifi, telefoon schakelt niet automatisch over

  • 23 January 2020
  • 3 reacties
  • 330 keer bekeken

Ik heb op dit moment 3 experts WiFi kastjes bedraad aangesloten staan op de V10. Elk WiFi kastje staat op een verdieping. Nu heb ik in de woonkamer en op zolder prima WiFi omdat bijvoorbeeld de telefoon de sterkste WiFi pakt. Nu is het probleem op de eerste verdieping dat ik daar zeer slechte WiFi heb. Dit komt omdat mijn telefoon verbonden blijft op de WiFi van zolder of van de woonkamer. Waarom schakelt die niet automatisch over naar mijn experts wifi kastje op de eerste verdieping?

gr, Yvo

icon

Beste antwoord door WiFi gebruiker 26 January 2020, 19:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Yvo, welkom op het forum. 

Dit is een goede vraag. Dit zou wel moeten gebeuren namelijk. Gebeurt het met andere apparaten wel? Laptop/tablet etc. Zo ja, zou je de Experia WiFi eens willen resetten met het resetknopje en daarna opnieuw verbinding maken? Zou je ook willen proberen om de Experia's om te ruilen? Dit om te kijken of het aan de omgeving ligt of aan het apparaat zelf. 

Ik hoor graag van je. 

Hoi Alex

Ik heb de Experia’s geruild en opnieuw opgestart. Het lijkt nu te werken.:thumbsup:

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Alex

Ik heb de Experia’s geruild en opnieuw opgestart. Het lijkt nu te werken.:thumbsup:

 

Top! Fijn om te lezen. Je weet ons anders wel te vinden.