Beantwoord

Experia Wifi punt kapot? Hoe krijg ik nieuwe?

  • 8 April 2021
  • 7 reacties
  • 163 keer bekeken

de experia wifi punt doet t niet meer. De lampjes branden niet meer. Reset geen effect. Elders in netwerk pluggen ook niet (ik heb meerdere wifi punten).

Hoe krijg ik een nieuwe?

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 April 2021, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7

Hoi @Jan64, lastig dat de Experia Wifi het niet meer doet! Je hebt al meerdere dingen geprobeerd begrijp ik, maar nog zonder succes. Hoe heb je deze Experia Wifi precies gekregen, had je 'm gekocht via de webshop, is het door een monteur aangesloten of is het gestuurd als resultaat van de Wifi Manager? Als je 'm had gekocht en nog binnen de garantietijd zit (2 jaar) kan je met de aankoopbon naar een KPN winkel om een nieuwe op te halen. Of had je de Experia Wifi op een van de andere manieren gekregen?

Geïnstalleerd door monteur naar aanleiding v WiFi Manager

Reputatie 7

Dan zal een winkel daar in dit geval iets mee kunnen inderdaad. Als je jouw forumprofiel volledig invult en een seintje geeft kan ik er voor je naar kijken.

Dank, gedaan

Reputatie 7

Dank je. Ik heb gekeken naar de aansluiting maar ik zie er zo geen Wifi-punten tussen staan. Het kan zijn dat ze niet goed worden weergegeven en dat ik ze daardoor niet als zodanig zie. Kan je een foto plaatsen van het defecte punt?

 

Reputatie 7

Dank je, dat is duidelijk een Experia Wifi! Ik stuur een vervangend model naar een servicepunt in de buurt, en een privébericht met de details hiervoor. Laat je weten of het gelukt is?Â