Beantwoord

Experia Wifi's opnieuw opsturen?

  • 5 May 2021
  • 5 reacties
  • 47 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw,

 

Recent heb ik de gratis wifiversterkers besteld om mijn wifi te verbeteren. Deze zouden worden bezorgd bij een afhaalpunt en ik zou een bericht krijgen als deze bezorgd waren. Dit bericht heb ik nooit gehad, waardoor de versterkers weer teruggestuurd zijn naar KPN. Kunnen deze opnieuw verzonden worden?

 

Bij voorbaat dank!

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 6 May 2021, 15:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Stefan123456789, welkom bij ons op het forum. Ai, wat zuur dat ze weer teruggestuurd zijn voordat je wist dat je ze kon ophalen! Ik kijk graag met je mee, hoe had je ze precies besteld, en op welke datum? Zou je me dat kunnen vertellen en daarnaast je forumprofiel volledig invullen? Dan kan ik kijken wat ik kan zien.

Beste Jasper,

Dank voor je reactie! Ik had ze besteld via het programma om de WiFi thuis te verbeteren op 29 maart 2021.

Reputatie 7

Dank je @Stefan123456789, ik zie het inderdaad. Zowel de aanvraag als dat ze zijn teruggestuurd. Ik heb je een nieuw setje toegestuurd, en ik stuur je een privébericht met de details van het servicepunt waar je het (vanaf morgen 14.30) kunt ophalen. Laat je weten of het gelukt is? 

Beste Jasper,

De versterkers zijn ontvangen en aangesloten. Het lijkt er op dat de WiFi aanzienlijk verbeterd is, waarvoor dank! Ik hoop dat het zo blijft! 

Reputatie 7

Graag gedaan Stefan, goed om te lezen dat het gelukt is! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: