Beantwoord

Experia wifi schakelt wifi van experiabox v9 uit

• 12 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 575 keer bekeken

Ik heb de experia wifi rechtstreeks aangesloten op het modem experiabox v9. Echter zodra de experia wifi aangezet wordt gaat de WiFi op de experiabox 9 uit. Wifi op de experia wifi werkt uitstekend.

Wie weet hoe ik dit moet aanpassen zodat de box beneden ook zijn wifi behoudt
icon

Beste antwoord door Rooonald 12 oktober 2018, 20:03

Ik heb via de Experia Box admin pagina de wifi gewoon weer aan kunnen zetten, nadat de Experia Wifi dit had uitgeschakeld.
Bekijk origineel

4 reacties

Ik heb via de Experia Box admin pagina de wifi gewoon weer aan kunnen zetten, nadat de Experia Wifi dit had uitgeschakeld. ga ik dat eens proberen!

Het lijkt inderdaad te werken....

Moest overigens wel twee maal (per experia wifi box) de WiFi inschakelen op de admin pagina. Een keer na het inschakelen, een keer nadat een apparaat via de Experia Wifi box een connectie probeerde te maken.
Overigens via de WiFi knop op de experia box gaat het niet.

Vooralsnog werkt het allemaal weer. Bedankt voor de reactie!
Ik heb via de Experia Box admin pagina de wifi gewoon weer aan kunnen zetten, nadat de Experia Wifi dit had uitgeschakeld. ga ik dat eens proberen!
Ik heb via de Experia Box admin pagina de wifi gewoon weer aan kunnen zetten, nadat de Experia Wifi dit had uitgeschakeld.
Reputatie 6
Badge +10
Ik heb de experia wifi rechtstreeks aangesloten op het modem experiabox v9. Echter zodra de experia wifi aangezet wordt gaat de WiFi op de experiabox 9 uit. Wifi op de experia wifi werkt uitstekend.

Wie weet hoe ik dit moet aanpassen zodat de box beneden ook zijn wifi behoudt

Dat kun je niet aanpassen. De Experia Wifi Versterker schakelt de wifi op het modem uit. Een "normale" Wifi Versterker van KPN doet dat overigens niet.

Reageer