Vraag

Experia Wifi verbinden met laptop

  • 26 July 2019
  • 9 reacties
  • 343 keer bekeken

Hallo,
Ik heb het forum van chielrowaan gelezen en ik heb hetzelfde probleem, geen wifi met de laptop met Experia Wifi.
De oplossing is de Experia Box V9 vervangen door de V10A.
Hoe kan deze vervanging geregeld worden?

Bij voorbaat dank,
Gerard Huisman

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerard, welkom hier.

Wat bedoel je precies met het forum van chielrowaan? Heb je daar een linkje van?

Overigens hoort de Experia Wifi gewoon te werken met de V9. Kun je even toelichten wat je tot nu toe hebt gedaan? Heb je de installatie uitgevoerd zoals hier staat aangegeven? Zo ja, welke foutmelding krijg je of waar loop je precies vast?

als je zoekt op:Wifi werkt niet op laptop met Experia Wifi.


Sorry voor de grote letters.
Dan kom je vanzelf bij het forum van chielrowaan en daarin is heel wat heen en weer gereageerd.
Als uiteindelijke oplossing moet de Experia Box vervangen worden.
Dit op aanraden van jou collega Marcia_.
Hoop dat dit zo duidelijk is.

Groeten, Gerard
Reputatie 7
Badge +11
Dit topic https://forum.kpn.com/internet-9/wifi-werkt-niet-op-laptop-met-experia-wifi-462809
Het is in dat topic onduidelijk waarom uiteindelijk een andere Experia is toegestuurd.
De v10a wil je nog niet dan eerder de v10.
Je hebt zonder de Experiawifi wel een wifi verbinding met de v9?

Hoe staat de Experiawifi ingesteld en wat zijn de wifi specificaties van de laptop?
Reputatie 7
Badge +24
Eens met Galdor, dat het daar de oplossing hoeft het hier te zijn. :)


Overigens hoort de Experia Wifi gewoon te werken met de V9. Kun je even toelichten wat je tot nu toe hebt gedaan? Heb je de installatie uitgevoerd zoals hier staat aangegeven? Zo ja, welke foutmelding krijg je of waar loop je precies vast?


Dan zou ik dit alsnog willen weten.
Reputatie 7
Badge +24
Er is geen enkele reden om de Experiabox te vervangen lijkt me. WiFi van die Experiabox (welke versie dan ook) gaat uit als je de Experia WiFi's in gebruik neemt. Zo doende speelt de Experiabox geen rol meer, en kan dus ook niks fout doen.
Reputatie 7
Badge +24
G3rard, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Klopt dat de reactie ff heeft geduurd, daar was een reden voor.

Even terugkomend op mijn probleem, sommige reageren wel of zij de wijsheid in pacht hebben. Als je reageer doe dat dan normaal en ga niet suggereren dat mijn wil weg is en maar wat aanklooi, dat moest er ff uit.

Mijn probleem zal ik nogmaals schetsen: na tussenkomst van de Experia Wifi had ik geen wifi meer op mijn laptop, zag wel de wifi's van de buren, wel op alle andere apparaten, ging de Experia Wifi er tussen uit dan werkte het weer. dus de Experia Wifi weer aangesloten hetzelfde probleem, dus toch niet zo gek als ik verwijs naar het forum van chielrowaan toch. Ik heb het nu zelf opgelost, de stroom van de Experia Box afgehaald en opgestart met de Experia Wifi aangesloten en het werkt weer, knap van mij toch.

Bedankt voor jullie reacties,
Groeten,

Gerard Huisman
Reputatie 7
Badge +24
Hi Gerard, sorry als ik, of wij, betweterig over zijn gekomen. Dat is zeker niet onze bedoeling, we hadden alleen niet direct door welke topic je bedoelde.

Fijn om te lezen dat alles nu goed werkt zonder een omruiling van je modem en dankjewel voor de terugkoppeling hier, daar hebben andere klanten ook iets aan. 🙂