Beantwoord

Experia Wifi versterker inloggen

  • 25 October 2018
  • 5 reacties
  • 19789 keer bekeken

Reputatie 2
Hoi,
Heb de Experia Wifi versterker 2 stuks aangesloten en werkt prima , maar met welke inlog gegevens moet je dan inloggen in de Experia Wifi versterker als ze al aangesloten zijn ?.
De klanten service weet het niet .

groetjes,
Joris45
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 26 October 2018, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hey Joris, goede vraag! Gelukkig heb ik het antwoord voor je :)

Standaard is de Experia Wifi te benaderen via 192.168.2.150. Je logt in met admin als gebruikersnaam. Het wachtwoord vind je onderop de Experia Wifi (web password).
Reputatie 2
Beste Erik,
Bedankt voor je antwoordt , het is inmiddels gelukt , had de verkeerde wacht woorden gebruikt

Gr, Joris

Hoi, 

Ik heb een vraagje ik heb laatst 2 Experia wifi versterkers aangesloten en ik probeerde in te loggen alleen mijn beheerders wachtwoord op de onderkant klopt niet kan iemand mij hiermee helpen?

 

 

Misschien een reset van deze versterker doen en weer aansluiten. Soms kan dat helpen.

Reset dan je Experia WiFi.

  1. Zorg dat de kabels goed zijn aangesloten.
  2. Dit doe je door de resetknop op de achterkant in te drukken totdat je 3 rode en 1 blauw lampje ziet.
  3. De Experia WiFi gaat opnieuw koppelen met je Experia Box. Dit duurt een paar minuten.
Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Roemer, je hebt twee Experia WiFi's. Gebruik je wel het Admin password van de juiste (primaire) unit?Â