Beantwoord

Experia WiFi wel verbonden op de iPad, geen internetsignaal

  • 14 February 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb 3 dagen geleden 2 Experia WiFi versterkers ontvangen en aangesloten. Alles werkte goed, maar nadat dat ik de stekker uit (spanning) uit de Experia versterker haalde in er weer instopte werkt de versterker niet meer. iPad ontvang wel WiFi signaal maar zegt dat er geen internet verbinding is. Versterker al een aantal keren opnieuw opgestart zonder succes, lampjes branden ook wel. Wat kan het probleem zijn??
Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 15 February 2019, 16:36

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hay Henk 🙂 leuk dat je hier een vraag stelt. Goed om te horen dat de Experia WiFi goed heeft gewerkt. Wel heel vervelend dat, na de stroomonderbreking, de iPad wel 'verbonden' is maar geen internetverbinding heeft. En hoe zit dat op de andere apparaten (laptop, pc, smartphones etc.)? Werken die wel met de Experia WiFi?
Probleem is inmiddels opgelost door reset van de experia versterker.
Reputatie 7
Fijn dat het door een reset van de Experia WiFi weer werkt! Bedankt voor je berichtje 🙂

Reageer