Beantwoord

Experiabox

  • 15 december 2013
  • 2 reacties
  • 5057 keer bekeken

Vanmorgen bij opstaan brande er een rood lampje op de experiabox, dus die hebben we gewoon gerestart. Alle lampjes branden behalve usb en voice, Ik dacht die komen nog wel.Internet opgestart maar ik krijg geen verbinding.

Ik krijg alleen de speedtouch startpagina in beeld en daar staat bij dat hij disconnected is by user. Wij hebben niet op disconnect geduwd

Ik heb geen idee wat ik hier aan kan doen. We hebben al op connect geduwd maar er blijft staan disconnect bij user.

Ik heb nog een keer een restart geprobeerd maar niets schijnt te helpen.

Heeft iemand een idee??

PS telefoon ligt er ook uit dus als je problemen hebt dan kun je niet bellen of emailen of wat dan ook jullie voorstellen.

Zit nu bij de buren op het internet (vriendelijk van ze)

Alvast bedankt

Missangel

icon

Beste antwoord door misangel 16 december 2013, 18:43

schijnbaar had de hele gemeente hier geen internet maar nu is het opgelost

Toch bedankt voor je reactie

groetjes angel

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo Misangel,

Indien het nog niet opgelost is adviseer ik je het modem eerst een hard reset te geven.

Mocht het daarna niet opgelost zijn kan er sprake zijn van een algemene storing.

Je kunt ons uiteraard ook mobiel gratis 24/7 bereiken via 0800-0402.

Wil je aangeven of het probleem inmiddels opgelost is?

Je mag mij ook je postcode, huisnummer en naam contractant sturen per priv├ębericht.
Dan zal ik het voor je nakijken.

Met vriendelijke groet,
Danny

schijnbaar had de hele gemeente hier geen internet maar nu is het opgelost

Toch bedankt voor je reactie

groetjes angel

Reageer