ExperiaBox

  • 5 april 2014
  • 5 reacties
  • 2138 keer bekeken

Waar kan je de nieuwe Experiabox aanvragen voor glasvezel

5 reacties

Hallo Wesleyubben,

Voor alle apparatuur bestellingen kan je terecht bij de klantenservice, deze zijn telefonisch bereikbaar via 0800 - 0404 (voor glasvezel)

Kan je vertellen welk modem je nu hebt?, en waarom wil je een nieuw modem?
Als je een probleem hebt, is een nieuw modem niet altijd de oplossing namelijk, misschien kan je op een andere manier helpen?

De v9 en had al gebeld maar het systeem werkt van hun niet mee. Dus kan wel blijven bellen ze komen er niet in
Het gaat niet om de modem het gaat om de tv ontvanger
Reputatie 7
Hoi Marjonneke, laten we jouw probleem mb.t. de tv ontvanger in je eigen topic bespreken. Dit topic is van Wesley en gaat niet over een tv ontvanger maar over een modem (experiabox).

Voor Wesley: Helpdesk particulieren (koper en glas): 0800-0402 !
Ik heb nu een derde ontvanger aangevraagd want ik kan wel blijven bellen naar kpn maar ze kunnen niet in het systeem komen. Dus schiet niks op. Kost me wel 4 euro extra maar bellen list toch niks op. :S

Reageer