Beantwoord

Experiabox

  • 23 november 2014
  • 3 reacties
  • 481 keer bekeken

Op mijn Experiabox brandt alleen het lampje VOICE.

Als ik de spanning er af haal en opnieuw aanzet, hetzij met Power Schakelaar of Stekker uit het stopcontact:

POWER en WIRELESS lapmjes branden groen. Verder alles uit.

Na een paar minuten gaan POWER en WIRELESS uit en komt VOICE groen aan.

Alle andere lampjes blijven uit en uiteraard werkt internet niet.

RESET geprobeerd, maar daar reageert de Experiabox helemaal niet op.

Enig idee?

Jan

icon

Beste antwoord door Classic911 29 november 2014, 19:41

KPN Helpdesk gebeld en zij constateerden Experia Box overleden.

Nieuwe box gehad, volgende dag al geleverd, dus nette snelle service.

Aangesloten en alles werkt weer.

Groet

Jan

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik zou KPN eens bellen (technische dienst -> 0800-0402 optie 1, 3, 1). Want het is vreemd dat je alleen voice binnen krijgt. Normaliter loopt je voice via het internet en zou het internet het moeten doen, wil je voice het doen. Dus ofwel een hele vreemde storing binnen je pakket/signaal, ofwel modem op verkeerde aderpaar, ofwel iets gruwelijk misgegaan met je pakket/signaal op de lijn. 

Mochten ze het probleem in eerste instantie niet vinden, vraag dan of ze kunnen kijken hoe het er voor staat met je "Service ID's".

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jan,

Welkom op het forum.
 
Dat is niet fijn! Ik begrijp dat een reset volgens dit stappenplan geen effect heeft? Mocht je nog geen contact hebben gehad de telefonische klantenservice op 0800-0402 (ADSL/VDSL) of 0800-0404 (glasvezel) help ik je graag verder. Mag ik daarvoor je postcode, huisnummer, mobiel nummer en de naam van de contractant in een privébericht?
 
Nienke
KPN Helpdesk gebeld en zij constateerden Experia Box overleden.

Nieuwe box gehad, volgende dag al geleverd, dus nette snelle service.

Aangesloten en alles werkt weer.

Groet

Jan

Reageer