Beantwoord

Experiabox

• 7 september 2015
  • 4 reacties
  • 291 keer bekeken

Ik heb regelmatig problemen met de internetverbinding via het draadloze netwerk (de verbinding valt regelmatig weg).

Omdat ondertussen het grootste deel van mijn apparatuur werkt op wifistandaard 802.11ac

wil ik bij omwisselen van de experiabox v8 de zekerheid hebben dat ik een v10 ontvang.

Hoe kan ik dit regelen?

icon

Beste antwoord door Ronald56 16 september 2015, 15:13

Marcia_ schreef op 10 sep '15 19:18 u

Hallo Ronald,

Welkom op het forum. Zoals @RobinFlikkema aangeeft, wordt er inderdaad een willekeurig modem verstuurd. Steeds vaker is dat de V10, maar een garantie kan ik je niet bieden helaas! Wat je wel kunt doen, is informeren in een KPN winkel bij jou in de buurt. Als deze de V10 op voorraad heeft, kan je hem daar omruilen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

[/quote]
[/quote]
Beste Marcia,

Geweldig bedankt. Modem is omgeruild en ik kan met versie 10 nu zelfs gebruik maken van dual band internet!

Ronald

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

Eigenlijk heb je deze zekerheid nooit, tenzij je een specifiek probleem hebt die alleen met de V10 opgelost kan worden.
Als je VVDSL gebruikt is de kans echter wel erg groot dat je de V10 krijgt, maar de V9 is ook een kans hebber. Of de V8 en H220N(vaak bij ADSL) nog wordt uitgegeven weet ik niet.

Robin
Reputatie 7
Badge +28
Hallo Ronald,

Welkom op het forum. Zoals aangeeft, wordt er inderdaad een willekeurig modem verstuurd. Steeds vaker is dat de V10, maar een garantie kan ik je niet bieden helaas! Wat je wel kunt doen, is informeren in een KPN winkel bij jou in de buurt. Als deze de V10 op voorraad heeft, kan je hem daar omruilen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Marcia_ schreef op 10 sep '15 19:18 u

Hallo Ronald,

Welkom op het forum. Zoals @RobinFlikkema aangeeft, wordt er inderdaad een willekeurig modem verstuurd. Steeds vaker is dat de V10, maar een garantie kan ik je niet bieden helaas! Wat je wel kunt doen, is informeren in een KPN winkel bij jou in de buurt. Als deze de V10 op voorraad heeft, kan je hem daar omruilen. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

[/quote]
[/quote]
Beste Marcia,

Geweldig bedankt. Modem is omgeruild en ik kan met versie 10 nu zelfs gebruik maken van dual band internet!

Ronald

Een V10 gaat dat probleem niet altijd automatisch voor je oplossen, ook daarbij valt meer dan regelmatig het wifi netwerk uit.

Getuige het aantal topics op dit forum.

Reageer