Beantwoord

Experiabox

• 4 augustus 2011
  • 3 reacties
  • 5627 keer bekeken

Ik heb een Experiabox van een jaar of 5 oud. Het heeft een b/g modem. Mijn randapparatuur is van de "n" snelheid. Weet iemand hoe ik aan een modernere Experiabox kom? Ik heb al een half uur met een KPN-medewerker aan de telefoon gezeten, maar die probeerde me een televisie abonnement aan te smeren waar ik niks aan heb. Hij heeft wel een telefoonnummer doorgegeven aan mij, maar ik heb hem lachend of huilend meegedeeld dat dat de zelf-servicelijn was met een computer-keuzemenu voor totaal andere dingen. Hij heeft toen sorry gezegd en de verbinding verbroken. Ook in de Primafoonwinkel (of KPN-winkel heet het nu) lukte het niet. Ze probeerde me wel een mobiel telefoonabonnement te verkopen, maar daar krijg ik mijn "n"apparatuur niet mee op internet. Heeft iemand een tip voor mij?
icon

Beste antwoord door japio-1955 11 augustus 2011, 10:16

Schakel wi-fi van de KPN Experia Box uit, koop een eenvoudig wi-fi n access point (hoeft niet duur te zijn) zonder routerfuncties en sluit deze aan via ethernet op de KPN Experia Box.

Bekijk origineel

3 reacties

Schakel wi-fi van de KPN Experia Box uit, koop een eenvoudig wi-fi n access point (hoeft niet duur te zijn) zonder routerfuncties en sluit deze aan via ethernet op de KPN Experia Box.

Reputatie 3
Badge +5
Hallo Vuelta,

Heeft het antwoord van japio-1955 geholpen om uw probleem op te lossen?

Met vriendelijke groet,

Daan Popken

Community Manager

Hallo Daan en Japio,

Ik heb het betaalde servicenummer van KPN gebeld en de zaak voorgelegd. Omdat ik de Experiabox weleens moet resetten en hij best wel oud is kreeg ik een nieuwe. Mogelijk voor E 10 verzendkosten. Ik heb hem aangesloten en nou doet alles het. Met 150 (!) kbps. 300 hebben ze niet, maar dit is altijd nog sneller dan de oude g die ik had. Het is dus opgelost. Met vriendelijke groet, Vuelta

Reageer