Vraag

Experiabox

  • 9 april 2018
  • 1 reactie
  • 44 keer bekeken

Goede avond,
Sinds vandaag brandt spontaan het powerlampje rood.
Vanavond het modem aan en uitgezet, toen was alles weer goed
Tijdens het kijken naar netflix ging het lampje weer branden en de verbinding is weer verbroken.

Wie kan mij helpen

Groetjes Gerard

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Dag Gerard,

Het is niet de bedoeling dat je telkens rode lampjes ziet op je Experia Box. Dat is vaak geen goed teken. Ik help je daarom graag.

De oorzaak kan ik niet meteen aanwijzen, daarvoor heb ik nog meer informatie van je nodig, maar misschien is het handig dat ik meteen even wat metingen opstart in mijn systeem. Ik heb je een privébericht gestuurd. Wil je hierop antwoorden? Dan kom ik gauw bij je terug met meer informatie.

Ik hoor graag van je!

Reageer