Beantwoord

Verbinding hapert, Experia Box verouderd?

  • 4 August 2020
  • 10 reacties
  • 297 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Regelmatig blokkeert TV zender en valt Wifi weg. Ik heb al een erg oude Experiabox (pakweg 10 jaar). Kan het zijn dat het probleem daarin zit en wellicht een nieuwe Experiabox het probleem kan ondervangen?? Graag reactie. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door RBxx 4 August 2020, 22:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Welke Experiabox heeft u?

Dat kan ik helaas nergens vinden...

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan ik helaas nergens vinden...

Ok... kies een plaatje: 

 

Reputatie 7
Badge +24

Maar misschien heeft u nog een oudere. Heeft die een transparante plaat?

Dank. Het blijktde V8, met een transparante omlijsting met de aanduidingen Power, Wireless enz...

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @P-D , met een transparante omlijsting, dat klinkt niet als de v8 maar als de Experia Box v7. Kijk eens op de achterkant op het typeplaatje. Staat daar ZXV10 H220N ? Dan is het inderdaad de v7.

Bel dan morgen KPN via 0800-0402 en meld dat je een v7 hebt met problemen. Dan wordt direct een omruil gepland en heb je binnenkort een nieuwer model.

Dank je zeer voor de info. Er staat idd ZXV10 H220N op en dan is het volgens u dus een V7. Ik ga er achter aan, nogmaals dank voor de verschillende reacties, 

Reputatie 7
Badge +24

De v7 lijkt wat op de v8. Dit is de v7:

 

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @P-D. Dat model Experia Box is al wat ouder inderdaad, en kunnen we vervangen. Is dat inmiddels al gelukt, en hoe gaat het sindsdien met de verbinding?

Als het nog niet gelukt is of als de verbinding nog niet goed werkt kijk ik graag met je mee, daarvoor kan je jouw forumprofiel volledig invullen. Daarna kan je hieronder een seintje geven. Ook als het allemaal goed is horen we het natuurlijk graag :slight_smile:

Reputatie 7

We hebben geen reactie meer van je gezien @P-D, ik ga er vanuit dat het gelukt is met de eerdere reacties. Als dat niet zo is of als we iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden.