Beantwoord

Experiabox

• 18 december 2011
  • 5 reacties
  • 3671 keer bekeken

Weet iemand nog een oplossing voor het volgende.

Ik heb de experia box H2202N met 2 telefoonnummers, op een van de nummers (poort 1) heb ik een fax aangesloten.

Verzenden gaat maar ontvangen niet.

De helpdesk van de kpn sturen je van het kastje naar de muur.

Paul Post

icon

Beste antwoord door Cornelis 19 december 2011, 12:16

Beste Paul355,

U heeft inmiddels advies gekregen van Forum member ditOrz en hopelijk is dit behulpzaam voor u geweest.

Tevens willen wij dit ook graag van onze kant oppakken in verband met hulp aan andere gebruikers die tegen hetzelfde probleem kunnen aanlopen.

Ik verzoek u graag om mij via een privebericht uw huisnummer en postcode te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

Bekijk origineel

5 reacties

Badge +1
Hallo Paul,

Als je aan de baudrate in de fax wat kunt aanpassen, zet deze dan zo laag mogelijk.

Omdat InternetPlusBellen via VOIP verloopt, is dit in principe niet bijzonder geschikt om hier mee te faxen. Door de baudrate te verlagen wordt waarschijnlijk het bandbreedte probleem verholpen.

Wat voor fax heb je merk en model?

Ik heb een Brother MFC-250C all in one.

Bij het aangaan van intenet + bellen was mij verzekerd dat als ik een extra lijn nam ik kon faxen.

gr. Paul

Badge +1
Op pagina 35 van de handleiding staat beschreven dat je FAX only voor inkomende faxen kunt instellen.

Druk op Menu, 0, 1.

Druk op pijltje omhoog / omlaag en kies voor Fax Only

Druk op Stop/Exit

Handleiding Downloaden:

http://dl.dropbox.com/u/53807516/cv_mfc290_usaeng_usr.pdf

Reputatie 7
Badge +3
Beste Paul355,

U heeft inmiddels advies gekregen van Forum member ditOrz en hopelijk is dit behulpzaam voor u geweest.

Tevens willen wij dit ook graag van onze kant oppakken in verband met hulp aan andere gebruikers die tegen hetzelfde probleem kunnen aanlopen.

Ik verzoek u graag om mij via een privebericht uw huisnummer en postcode te sturen.

Met vriendelijke groet,

Cornelis

De KPN heeft ook gereageerd op mijn vraag over de Experia box en heeft mij een ander type Box gestuurd.

Binnen 3 dagen was het probleem opgelost.

Dat noem ik nog eens Service van de KPN

Paul Post

Reageer