Beantwoord

Experiabox doet het niet meer

  • 21 December 2019
  • 2 reacties
  • 37 keer bekeken

Ik heb de Experia box v10a al een maand en toen we em hadden deed die het 1 dag goed en dan viel de internet steeds uit en ik zag op het internet dat ik het moest resetten en toen deed ik dat en toen deed die het goed maar na een week begon die weer slecht te doen en ik had em voor 10 min uitgezet en doet die het nog steeds niet en als ik hem nu reset gebeurt er niks

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 23 December 2019, 11:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @Furkan2006 . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed! Hoe is de situatie nu? Welke lampjes gaan er branden? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.