Beantwoord

experiabox en tv ontvanger defect

  • 1 January 2019
  • 5 reacties
  • 163 keer bekeken

hallo hierbij mijun vraag mijn tv ontvanger is stuk en wil graag weten hoe ik een nieuwe kan krijgen?
het probleem is dat ik wel beeld heb maar geen geluid en alles geprobeert maar geluid blijft weg.
mijn zoon heeft ook een kpn ontvanger en die gebruiken we nu zodat we ook weten dat alle kabels ed goed werken

groetjes jolanda

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 January 2019, 15:41

Bekijk origineel

5 reacties

Mijn experia heeft een bruine vlek en wil vragen of ik hier een nieuwe voor kan krijgen?
weet niet of deze nog veilig is om te bruiken.

groetjes jolanda.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +10
@tv ontvanger kapot, dat klinkt inderdaad niet gezond. Welke Experia heb je? Je kunt het beste even bellen met 0800-0402 om te vragen of hij omgewisseld kan worden.
Overigens is de Experia niet de tv ontvanger...
Reputatie 7
Badge +10
@tv ontvanger kapot, ik zie dat je ook al een probleem met je modem hebt (ander topic). Welke tv ontvanger heb je? Als dat nog een oude Motorola is, dan kun je die omwisselen via deze pagina. Maar als je toch al gaat bellen voor je modem, dan kun je het mogelijk gelijk telefonisch regelen.
Reputatie 7
Badge +20
Dag Jolanda. Ik zag dat je twee topics had aangemaakt. Ik heb ze voor het overzicht even samengevoegd. Zowel je Experia Box als een tv-ontvanger werken niet, geef je aan. Laten we beginnen met de Experia Box. Een bruine vlek lijkt me zeker niet de bedoeling en ik denk dat we 'm moeten vervangen. Welk model heb je? Wellicht is het zo dat een nieuwe Experia Box het probleem met je ontvanger ook oplost. Als je een oudere ontvanger hebt, kun je 'm sowieso omwisselen via de link waar Joss naar verwijst.

Ik heb nog enkele gegevens van je nodig, als je de box nog niet zelf hebt omgeruild. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Reputatie 7
Badge +20
Dag Jolanda. Ik zie dat ik geen antwoord van je heb gekregen. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, maar als je mijn hulp nog nodig hebt dan lees ik het graag!

Reageer