Beantwoord

Experiabox geeft aan inactive Wireless lan

  • 19 January 2019
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Vandaag wifi versterkers binnengekregen. Geinstaleerd. Eerste ging prima, tweede ook, maar opeens niet meer actief. Wilde het opnieuw instellen met de thuis app. Nu vindt hij wel mijn internetnaam, kan ook verbinden, maar zegt opeens dat het mijn netwerkwerk niet is. Kan het nergens wijzigen. Ben ik naar de instellingen van mijn experibox gegaan, blijkt dat de wireless lan inactive te zijn. Ik weet nu helemaal niet meer waar ik moet beginnen en baal ervan dat ik de wifiversterkers aangesloten heb.
Gelukkig heb ik nog wel internet, draadloos. Hoe dit kan snap ik niet.

Wie kan mij helpen om dit alles weer te herstellen?
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 January 2019, 15:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi Heuveltjes! Welkom op het forum!
Het is zeker niet de bedoeling om je van de regen in de drup te brengen. In de regel schakelen de wifi versterkers de wifi van de experiabox uit. Zij nemen de taak dus helemaal over.
Er zit wat tijd tussen mij bericht en dat je oorspronkelijk post. Is de situatie nog ongewijzigd?
@Heuveltjes24 Ik heb niks meer van je gehoord. Heb je alles nu werkzaam? Mochten er nog issues zijn, laat het mij weten en dan lossen we het samen op!