Beantwoord

Experiabox heeft rood service lampje en valt steeds uit

  • 2 September 2019
  • 5 reacties
  • 215 keer bekeken

Experiabox v10 werkt vaak niet service lampje brand rood, beeld blijft vaak hangen en geen internet omhet uur herstarten dan doet hij het eventjes tot hij weer blijft hangen. Al nieuwe kabels toe gestuurd

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door A Jansen 2 September 2019, 14:40

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 1
Hoi A. Bel het klantennummer, leg de klacht duidelijk uit: bepaalde tijden van de dag, wat er precies niet werkt etc. Dan wordt volgens mij goed geholpen.
Gerard
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @A Jansen, welkom! Daar zit je niet op te wachten natuurlijk.. Goed dat nieuwe kabels al geprobeerd zijn! Ik ga er heel voorzichtig vanuit dat je inmiddels gebeld hebt. Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk dan graag met je mee.
Monteur komt morgen
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! Als er dan toch iets is wat we voor je kunnen doen, laat het gerust weten.
Reputatie 7
Badge +30
Heeft de monteur het probleem op kunnen lossen? Ik ga er voorzichtig vanuit dat dit het geval is 🙂. Als je nog hulp wenst, weet je ons te vinden!