Beantwoord

ExperiaBox komt niet online

  • 3 January 2020
  • 7 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Heb klantenservice meerdere malen gebeld maar daar schiet je niets mee op,  zeer frustrerend. Backoffice laat niets horen!

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 6 January 2020, 09:51

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @roijers. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van onze diensten. Zou je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel. Zodra ik jouw gegevens heb ontvangen kan ik het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Heb de gegevens zojuist ingevuld. Probleem is nagenoeg hetzelfde als waar ik op reageerde. Monteer is gisteren geweest aansluiting niet gelukt,  moest een reset uitgevoerd  worden maar dat gebeurt niet. Zou contact opgenomen worden maar ook dit gebeurt niet. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je vanochtend zelf contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega dit al intern heeft doorgezet naar een achterliggende afdeling om dit verder te laten onderzoeken. Helaas kan ik zelf dit proces niet versnellen, mijn collega's gaan dit verder uitzoeken en nemen contact met jou op. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Dit hoor ik dus al vanaf gisteren :frowning2: helaas blijft het daarbij. 

Reputatie 7
Badge +21

Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik zie dat je vanochtend zelf contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Mijn collega dit al intern heeft doorgezet naar een achterliggende afdeling om dit verder te laten onderzoeken. Helaas kan ik zelf dit proces niet versnellen, mijn collega's gaan dit verder uitzoeken en nemen contact met jou op. Onze excuses voor het ongemak. :disappointed_relieved:

Ik zie in jouw dossier dat er afgelopen vrijdag geprobeerd is om contact met jou op te nemen. Als het goed is heb je een SMS/E-mail ontvangen. Zou je daarop willen reageren? Dan kunnen mijn collega's jou verder helpen. 

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met mijn collega?

Reputatie 7
Badge +21

Heb je inmiddels al telefonisch contact opgenomen met mijn collega?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. 

Reageer