Beantwoord

experiabox kuren

• 4 februari 2015
  • 5 reacties
  • 744 keer bekeken

Goedendag,
Heb alweer een poos terug al kontakt met KPN hierover gehad, maar ik heb nog steeds problemen met de betrouwbaarheid van mijn experiabox modem. Hij vertoont vaak kuren, soms wel/geen wifi signaal en soms erg traag. op basis van kontakt met KPN heb ik betere kabels gekregen om te plaatsen direct tussen aansluiting en experiabox. Dat had een verbetering, echter lijkt het nu weer terug bij af. Aangezien mijn huidige experiabox (TG789N) alweer de nodige leeftijd heeft, zou ik graag een nieuwere box willen. Ik hoop dat u aub mijn verzoek kunt inwilligen. Bij voorbaat dank.
Groet, Ruben.
icon

Beste antwoord door eburn 23 februari 2015, 14:49

Hi Erik,

Even een berichtje om te laten weten dat de modem goed is ontvangen en inmiddels geinstalleerd is en werkt, zonder kuren! Zeer dank voor je hulp en service!

Kudos!

Groet, Ruben.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Dank voor je bericht, Ruben! Goed om te horen dat het allemaal weer zonder problemen werkt :)

Groet,

Erik
Hi Erik,

Even een berichtje om te laten weten dat de modem goed is ontvangen en inmiddels geinstalleerd is en werkt, zonder kuren! Zeer dank voor je hulp en service!

Kudos!

Groet, Ruben.

Reputatie 7
Badge +28
Hey Ruben,

Het nieuwe modem is onderweg 🙂 Zie privébericht voor de details!

Groet,

Erik
Hi Erik,
Dank voor je reactie. Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd met de nodige gegevens,
Groet, Ruben,
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ruben,

Dat lijkt me best lastig inderdaad. Als je me, in privébericht, je postcode, huisnummer, naam contractant en 06-nummer stuurt maak ik het in orde.

Groet,

Erik

Reageer