Vraag

Experiabox omruilen

• 9 juli 2016
  • 3 reacties
  • 164 keer bekeken

Wij hebben hier nog een experiabox ARV7519 ISDN en hebben geen ISDN abonnement meer volgens mij. Graag willen wij deze omruilen voor het voor meest geschikte en recente model.

Wat is de sneste manier?

3 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom op het forum Wiseguy! Als je in het verleden ISDN hebt gebruikt wordt de internetlijn ook aangepast naar een ISDN-type (ook wel Annex B genoemd). Ook als de ISDN-telefonie niet meer in gebruik is blijft het lijntype behouden. Het voordeel hieraan is dat als ISDN wordt opgezegd internet blijft werken zonder onderbreking. Het nadeel is dat nieuwe technieken als VDSL niet mogelijk zijn en dat er geen keuze is in model Experiabox. Ik ga voor je nakijken of we de verbinding kunnen omzetten. Reageer op mijn privébericht en ik help je graag verder!
Reputatie 7
Badge +30
Ik denk wel dat je een ISDN abonnement hebt. De ISDN experiaboxen werken niet met niet-ISDN. En de niet-ISDN Experiaboxen werken niet met ISDN.

Het lijkt me verstandig dat WebCare de verbinding even nakijkt en eventueel (in overleg) aanpast. Zij reageren vanzelf.

Robin
Oké Robin, ik ben benieuwd wat WebCare zal vinden. Aanpassen lijkt mij dan een juiste oplossing. Bedankt voor je reactie.

Reageer