Ik heb nu een maandje KPN glasvezel 500/500 en ben erg tevreden, op 1 puntje na.
Op willekeurige momenten lijkt mijn Experiabox v8 1 minuut niks meer te doen en alles plat te gooien. Mijn router er achter krijgt geen internet meer, WIFI wordt er uit gegooid, telefoons niks, TV klapt er uit en bekabeld internet naar mijn pc krijgt ook geen response..
Ondertussen heb ik gemerkt dat wanneer dit gebeurt, en ik direct de Experiabox reset, ik vaak binnen die ene minuut weer internet heb. Ik krijg sterk het gevoel dat Experiabox een beetje onstabiel is.
Hoe zijn de ervaringen met deze box? Ik heb jarenlang Ziggo gehad, en ben oprecht niet zo bekend met deze Experiabox, maar hij lijkt een beetje een tegenvaller te zijn, en om nou direct een goede router te gaan kopen van mijn eigen geld omdat de standaard router meerdere keren op een avond er uit klapt, lijkt me een beetje jammer.
Is dit een bekend probleem met instellingen van de Experiabox (configuratie voor deze router is amper aanwezig als je kijkt) of ... ?
Beste antwoord door Erik_
Nadat ik van Johnny de gegevens heb ontvangen heb ik de lijn nagekeken. Daarin kwam niets raars naar voren. Wel waren de onderbrekingen in de Experia Box ook aan mijn kant terug te zien. We hebben daarom de Experia Box omgewisseld voor een nieuw exemplaar. Tot op heden zijn er geen nieuwe verbrekingen meer geweest 
Bekijk origineel