Beantwoord

ExperiaBox rood lampje

  • 18 December 2019
  • 5 reacties
  • 69 keer bekeken

Sinds eergisteren brandt de lamp van de Experia box rood. Internet en TV werken niet meer. De netwerkkabel wordt wel gevonden, maar internet werkt niet. Ik heb als eerst alle kabels gecheckt, die lijken in orde. Daarna heb ik de box uit en aangezet, maar nog geen verbetering. Vervolgens heb ik de reserknop 10sec ingedrukt maar ook hierna nog geen verbetering. 

Hebben jullie een idee wat ik kan doen om dit probleem op te lossen? 

 

Alvast bedankt, Tessa 

 

icon

Beste antwoord door Tessa I 18 December 2019, 12:44

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +8

Blijkbaar werkt jouw verbinding naar buiten niet. Daar zal dan waarschijnlijk een monteur naar moeten kijken. Als je een glasvezel aansluiting hebt zou je nog kunnen proberen om de glasvezelmodem een keer aan / uit te zetten.

Anders met KPN bellen (0800-0402).

Reputatie 7
Badge +21

Hoi Tessa. Wat vervelend dat je op dit moment geen gebruik kan maken van internet en tv. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als je wilt dat ik het verder voor je uitzoek, laat dan je gegevens achter op het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Ik hoor graag van je!

Bedankt voor jullie berichten. Ik heb de klantenservice gebeld en morgen komt een monteur. 

Groetjes Tessa 

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je zelf al actie hebt ondernomen en dat er morgen al een monteur langs komt. Laat je weten hoe het afloopt? :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +21

Wat goed dat je zelf al actie hebt ondernomen en dat er morgen al een monteur langs komt. Laat je weten hoe het afloopt? :slight_smile:

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!

Reageer