Beantwoord

ExperiaBox stuk

  • 15 October 2019
  • 14 reacties
  • 169 keer bekeken

Mijn mediabox is stuk meerdere malen gereset zonder resultaat tv boven werkt niet meer, WiFi dramatisch. Wat kan ik doen om een nieuwe te krijgen. 

 

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking en topic naar juiste categorie verplaatst

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 21 October 2019, 12:45

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Je eigen op het Ziggo forum melden. KPN heeft geen "mediabox".

Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik

Badge +19

Welke experiabox heb je?

Reputatie 7
Badge +22

Nou dat heb ik nu gedaan toch? Ja experiabox bedoel ik

Ik begrijp dat je de modem bedoeld, welke Experiabox heb je? 

Experiabox V10

Bereik is altijd al wel slecht geweest, WiFi versterkers werken niet zodra ik de achterdeur uitloop is de WiFi verdwenen

Badge +19

Een V10 die kapot is komt zelden voor. Hoe is je ontvanger aangesloten? Direct bekabeld aan de experiabox?

Badge +19

Waar heb je de experiabox staan?

In de tv kast vlak naast de aansluiting van de tv ja direct bekabeld 

Badge +19

Heb je de ontvangers al eens gewisseld? Het kan ook aan de ontvanger liggen. En de experiabox in een kast stoppen is niet bevorderlijk voor je Wi-Fi.

Alles geprobeerd eigenlijk, mag helaas niet baten 

Reputatie 7
Badge +24

Je kunt de versterkers beter niet in een kast zetten. Erop is beter voor het bereik.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Tim Kortekaas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger boven niet meer werkt en dat je een slechte wifi verbinding hebt. Werkt de tv-ontvanger beneden nog wel? Je geeft zelf aan dat je denk dat het aan de ExperiaBox ligt, dat zou betekenen dat je misschien ook geen bekabelde verbinding kan maken met internet. Zou je een laptop of pc bekabeld willen aansluiten op de ExperiaBox en jouw snelheid meten d.m.v. een speedtest? Ik ben erg benieuwd welke snelheid er wordt gemeten. Laat je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi@Tim Kortekaas. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat de tv-ontvanger boven niet meer werkt en dat je een slechte wifi verbinding hebt. Werkt de tv-ontvanger beneden nog wel? Je geeft zelf aan dat je denk dat het aan de ExperiaBox ligt, dat zou betekenen dat je misschien ook geen bekabelde verbinding kan maken met internet. Zou je een laptop of pc bekabeld willen aansluiten op de ExperiaBox en jouw snelheid meten d.m.v. een speedtest? Ik ben erg benieuwd welke snelheid er wordt gemeten. Laat je je naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter op het Forum profiel. Zodra ik je gegevens heb ontvangen kan ik dit verder uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg hebt geregeld. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, dan hoor ik het graag van je!

Reageer