KPN experiabox v10 gaat niet meer aan
Kunt u asap een nieuwe sturen daar wij nu geen internet hebben
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelKPN experiabox v10 gaat niet meer aan
Kunt u asap een nieuwe sturen daar wij nu geen internet hebben
Beste antwoord door RBxx
Bekijk origineelBel snel met KPN via 0800 0402 (gratis nummer)
Openingstijden klantenservice
Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.
Hallo
Krijg vandaag nieuwe experiabox maar morgen pas monteur voor glasvezelmodem die ook stuk is
Nog even terugmelden:
Had nieuwe experiabox v10 snel de volgende dag in huis; klasse
Helaas werkte de port-forwarding en dmz niet en behielt de v10 z’n instellingen niet bij herstart of uit/aan zetten
Volgende dag heeft monteur de glasvezelmodem gevangen en ook nog meegekeken naar v10 (begreep niet zoveel van de pf/dmz testjes die ik deed)
Uiteindelijk een v10a uit zijn auto gehaald en geprobeerd en die deed het wel goed.
De V10A is wel erg onhandig ophangen in de meterkast en ik weet niet of er nog andere voor/nadelen van de V10A tov de V10 zijn, maar iig werkt alles weer
KPN, hartelijk dank voor de vlotte en goede service! (nu nog iets betere routers leveren ;-))
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.