Beantwoord

experiabox stuk

  • 17 May 2021
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Reputatie 1

KPN experiabox v10 gaat niet meer aan

Kunt u asap een nieuwe sturen daar wij nu geen internet hebben

icon

Beste antwoord door RBxx 17 May 2021, 20:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Bel snel met KPN via 0800 0402 (gratis nummer)

Openingstijden klantenservice

Voor antwoord op jouw vragen over onze diensten en abonnementen zijn wij bereikbaar op:
Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.
Probleem of storing
Heb je een technisch probleem of een storing dan zijn wij 24/7 bereikbaar.

bron: https://www.kpn.com/service.htm

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @moody, welkom! Is het nog gelukt om ons te bellen of kan ik jou misschien nog ergens bij helpen? Indien je mijn hulp nog nodig hebt, wil ik je vragen je forumprofiel aan te vullen met jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje wanneer je jouw profiel hebt ingevuld?

Reputatie 1

Krijg vandaag nieuwe experiabox maar morgen pas monteur voor glasvezelmodem die ook stuk is

Reputatie 7
Badge +17

Nog even afwachten dus, maar fijn dat er een oplossing onderweg is!

Reputatie 1

Nog even terugmelden:
Had nieuwe experiabox v10 snel de volgende dag in huis; klasse

Helaas werkte de port-forwarding en dmz niet en behielt de v10 z’n instellingen niet bij herstart of uit/aan zetten

Volgende dag heeft monteur de glasvezelmodem gevangen en ook nog meegekeken naar v10 (begreep niet zoveel van de pf/dmz testjes die ik deed)

Uiteindelijk een v10a uit zijn auto gehaald en geprobeerd en die deed het wel goed.

De V10A is wel erg onhandig ophangen in de meterkast en ik weet niet of er nog andere voor/nadelen van de V10A tov de V10 zijn, maar iig werkt alles weer

KPN, hartelijk dank voor de vlotte en goede service! (nu nog iets betere routers leveren ;-))

Reputatie 7
Badge +17

Wat fijn om te lezen dat jouw diensten weer naar behoren werken. :smile: