Ik heb letterlijk alles geprobeerd, resetten via router, uit aan schakelen met stopcontact, via 192.168 etc standaard instellingen. Ik kan op 192.168 site gaan en inloggen maar dat helpt niet, ik zie mijn WiFi netwerk wel en kan verbinden maar geen internet. Monteur heeft 2x onderdoken, Eerste afspraak was op woensdag(zijn excuus was regen) , tweede afspraak was vrijdag deze heeft hij ook overgeslagen zonder een belletje te maken.
aub help.... kan iemand van kpn mijn WiFi ff checken...
Beste antwoord door Marcia_
Bedankt! Ik zie dat er sprake is geweest van bliksemschade, ik vermoed in een straatkast. Daardoor heb je uitval van je diensten. Het leek opgelost, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Gelukkig zie ik dat de monteur morgen komt! Ik ga er dan ook vanuit dat deze de problemen op kan lossen óf de juiste partijen aan kan sturen, mocht er echt iets in de kast kapot zijn.
Waarom de monteur vrijdag niet is gekomen, kan ik helaas niet zien
. Dat is echter niet de bedoeling, helemaal niet zonder afmelding. Mijn excuses hiervoor. Mocht ik nu of na morgen nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Bekijk origineel
Waarom de monteur vrijdag niet is gekomen, kan ik helaas niet zien
