Beantwoord

Experiabox v10 geen verbinding, oranje services

  • 22 June 2019
  • 10 reacties
  • 6441 keer bekeken

Hoi, ik heb geen internet sinds een paar dagen. experiabox geeft groen op internet eco maar rood of Oranje op Services. het probleem begon woensdag toen het WiFi uitgeschakeld was en daarna niet meer werkte, na een dag werkt het WiFi voor maar een paar uur en toen werkte 't niet meer. ik denk dat het probleem ligt bij de mensen die graaf werkzaamheden deden en dat die ons kabel naar kpn kapot hebben gemaakt, de idioten die zij zijn!!!!
Ik heb letterlijk alles geprobeerd, resetten via router, uit aan schakelen met stopcontact, via 192.168 etc standaard instellingen. Ik kan op 192.168 site gaan en inloggen maar dat helpt niet, ik zie mijn WiFi netwerk wel en kan verbinden maar geen internet. Monteur heeft 2x onderdoken, Eerste afspraak was op woensdag(zijn excuus was regen) , tweede afspraak was vrijdag deze heeft hij ook overgeslagen zonder een belletje te maken.

aub help.... kan iemand van kpn mijn WiFi ff checken...
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 23 June 2019, 14:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @MeneerMonteurOnderduiking als je bekabeld een computer aansluit heb je dan wel internetverbinding?
Reputatie 7
Badge +30
Ha @MeneerMonteurOnderduiking, welkom! Heel erg vervelend als je zonder diensten komt te zitten 😞. Ik ben ook benieuwd of het internet bekabeld nog wel werkt. Als er echt iets kapot gegraven is, dan zou je ook geen interactieve tv en telefonie meer moeten hebben.

Ik begrijp dat er al een monteur is aangestuurd, het systeem lijkt dus ook te signaleren dat er iets niet in orde is. Als het heel hard regent, kan ik me voorstellen dat het allemaal wat langer duurt en de planning in de knoei kan komen. Dat gebeurt normaliter niet zo snel natuurlijk, maar het blijft gewoon vervelend. Helemaal als 'ie het daarna helemaal af laat weten.

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.
Hallo @MeneerMonteurOnderduiking als je bekabeld een computer aansluit heb je dan wel internetverbinding?
Ik test het zo 10 min
Ha @MeneerMonteurOnderduiking, welkom! Heel erg vervelend als je zonder diensten komt te zitten 😞. Ik ben ook benieuwd of het internet bekabeld nog wel werkt. Als er echt iets kapot gegraven is, dan zou je ook geen interactieve tv en telefonie meer moeten hebben.

Ik begrijp dat er al een monteur is aangestuurd, het systeem lijkt dus ook te signaleren dat er iets niet in orde is. Als het heel hard regent, kan ik me voorstellen dat het allemaal wat langer duurt en de planning in de knoei kan komen. Dat gebeurt normaliter niet zo snel natuurlijk, maar het blijft gewoon vervelend. Helemaal als 'ie het daarna helemaal af laat weten.

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder mee.

Ik heb het gedaan
Hallo @MeneerMonteurOnderduiking als je bekabeld een computer aansluit heb je dan wel internetverbinding?

nope
Hallo @MeneerMonteurOnderduiking als je bekabeld een computer aansluit heb je dan wel internetverbinding?
nope
Ha @MeneerMonteurOnderduiking, welkom! Heel erg vervelend als je zonder diensten komt te zitten 😞. Ik ben ook benieuwd of het internet bekabeld nog wel werkt. Als er echt iets kapot gegraven is, dan zou je ook geen interactieve tv en telefonie meer moeten hebben.

Ik begrijp dat er al een monteur is aangestuurd, het systeem lijkt dus ook te signaleren dat er iets niet in orde is. Als het heel hard regent, kan ik me voorstellen dat het allemaal wat langer duurt en de planning in de knoei kan komen. Dat gebeurt normaliter niet zo snel natuurlijk, maar het blijft gewoon vervelend. Helemaal als 'ie het daarna helemaal af laat weten.

Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan help ik je er graag verder me22i2ii2e.

yep heb ik gedaan
Reputatie 7
Badge +30
Bedankt! Ik zie dat er sprake is geweest van bliksemschade, ik vermoed in een straatkast. Daardoor heb je uitval van je diensten. Het leek opgelost, maar volgens mij is dat toch niet het geval. Gelukkig zie ik dat de monteur morgen komt! Ik ga er dan ook vanuit dat deze de problemen op kan lossen óf de juiste partijen aan kan sturen, mocht er echt iets in de kast kapot zijn.

Waarom de monteur vrijdag niet is gekomen, kan ik helaas niet zien 😞. Dat is echter niet de bedoeling, helemaal niet zonder afmelding. Mijn excuses hiervoor. Mocht ik nu of na morgen nog iets voor je kunnen doen, laat je het me weten?
Reputatie 7
Badge +30
Heb je gisteren de monteur op bezoek gehad? Heeft die jouw problemen op kunnen lossen? Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat het vooral weten.
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, dus ik hoop dat alles nu in orde is. Je weet ons te vinden als we nog iets voor je kunnen doen.