Vraag

ExperiaBox V10 internetverbinding valt weg. Volgens KPN door User Request. Hulp gevraagd.


Goedendag mensen en medewerkers van KPN Webcare.

Ik heb al een aantal keren contact gehad met KPN hun technische dienst, BO, Levering en service en mijn situatie is ook al neergelegd geweest bij de afdeling Infra. afgelopen 3 a 4 weken.

Er is ook al 1x een RMA geweest om mijn toentertijd jaar oude V10 om te ruilen voor een nieuwe V10. Bij installatie heeft de monteur alle aansluitingen vernieuwd, storingsmonteur mijn bekabeling nagelopen en alles was goed bevonden binnen de grenzen omtrent de isolatie van de bekabeling binnen- en buitenshuis.
Hierna is ook een specialist geweest die dit heeft dubbel gecheckt, poort in de verdeelkast nagelopen en mijn verbinding tussen de wijkcentrale en de verdeelkast op een andere verbinding heeft gezet en de DSLAM heeft reset meerdere malen.
Nu ervaar ik nog steeds wegvallende diensten van aantal uren niet tot vandaag binnen 1 uur 4x helemaal weg is, geen DSL/PPPoe verbinding dan, modem blijft aan en stroom behouden.

Nu heb ik alles, behalve een toon, via bekabeling Cat6E kabels lopen in mijn woning, rechtstreeks op het modem en geen adapters of eigen routers hiertussen in. Geen poort instellingen.
Er is ook getest met de Wifi uit maar het probleem blijft aanhouden.


Weet mogelijk een KPN Webcare medewerker of iemand op het forum wat er mogelijk fout kan liggen in mijn thuis netwerk, omdat Levering en Service aangeeft de verbrekingen uit het modem komen en dit zichtbaar is omdat het User Request verbrekingen zijn en niet in de verdeelkast ( DSLAM ).

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Dag @Jeffrey-CJ, welkom op het forum! Lastig dat je verbinding ondanks alle ondernomen acties nog steeds wegvalt. Heeft de verbinding in het verleden wel goed gewerkt, of speelt dit probleem sinds het begin? Is naast de V10 zelf de voedingsadapter ervan ook vervangen? Kun je ook een reactie op m'n privébericht sturen? Dan pak ik je gegevens erbij, en kijk ik je verbinding na 🙂
Reputatie 7
Badge +21
Hi @Jeffrey-CJ, ik heb nog geen reactie van je ontvangen. Laat je het weten als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen?

Reageer