Beantwoord

Experiabox V10 niet inloggen

  • 5 April 2020
  • 10 reacties
  • 1446 keer bekeken

Ik wil inloggen op mijn Experiabox V10 om wat instellingen te veranderen, maar ik kan niet inloggen. Ik heb tweemaal een reset gedaan, maar nog steeds kan ik niet inloggen zonder wachtwoord. Er staat ‘your username or password may have an error’. 

Suggesties?

 

icon

Beste antwoord door Lieke Boer 7 April 2020, 13:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @Lieke Boer , als je de eerste keer inlogt op de V10 met 192.168.2.254 krijg je een vooringevuld gebruikersnaamveld te zien en een leeg wachtwoordveld, daar enter je doorheen zonder iets in te geven en dan geeft je een zelfbedacht wachtwoord in en dat herhaal je nog een keer en dan ben je binnen.

Als dat niet lukt de modem een fabrieksresetgeven en nogmaals proberen.

Succes.

Dit heb ik dus tweemaal gedaan en het werkt vooralsnog niet. Ik zal het nog één keer proberen.

Nee het is niet gelukt

Hallo @Lieke Boer , weet je zeker dat je een V10 hebt en niet een V10a?

Het is nu ik het goed zie inderdaad een V10a, zit hier verschil in?

Hallo @Lieke Boer , inderdaad,dan moet je de 1e keer het wachtwoord gebruiken dat achterop het modem staat en daarna een eigen wachtwoord kiezen.

 

Reputatie 7
Badge +21

Het Admin password van de v10A staat op een etiket, mogelijk verstopt achter een kaartje wat je eruit schuift.

Voorbeeld:

 

Ja ik heb het gevonden, het zat inderdaad verstopt achter het KPN Kaartje. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lieke Boer welkom op het forum! 
Fijn dat het gelukt is! Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!

wat ik ook probeer, ik kom er niet in… niet met het wachtwoord wat er op de sticker staat.

ook niet met leeg veld.  2x paperclip reset gedaan maakt allemaal niks uit.

ik wil graag poorten openzetten voor onze bewakingscamera's en alarmsysteem.

maar op deze manier gaat dat niet lukken…

wat is hier aan te doen ???
 

*admin edit: link naar eigen topic toegevoegd