Beantwoord

Experiabox v10 oranje services, rood internet

  • 13 November 2019
  • 4 reacties
  • 5053 keer bekeken

Ik ben nu 2 maanden klant en nog nergens last van gehad tot nu net opeens mijn internet er mee op hield en toen ik naar mijn modem keek was het internet lampje rood en niet lang daarna het services lampje oranje heb het hele internet afgezocht opnieuw opgestart kabels opnieuw er in gedaan en mijn modem gereset maar het er verandert niets  als ik op de wifi zit met mijn telefoon staat er internet misschien noet beschikbaar en uiteraard doet mijn internet niets mijn power, wireless en dsl lampjes zijn wel groen

icon

Beste antwoord door Nadia 15 November 2019, 11:06

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Demiannnn 

Dat lijkt er op dat je geen verbinding hebt met de KPN, misschien het snelste om even 0800 0402 te bellen?

Reputatie 7

Hey @Demiannnn, welkom op het KPN forum. Dat ziet er niet goed uit. Heb je ook al geprobeerd om je modem opnieuw op te starten? Of in het uiterste geval een reset van de KPN ExperiaBox 

We horen graag van je :)

Ja dat had ik allebei al gedaan maar dat had niet geholpen maar een paar uur later was het probleem vanzelf opgelost toch bedankt voor de reactie

Reputatie 7

Ah, ik zie nu ook dat je een topic in de nacht hebt geplaatst. Ik denk dat ik daar dan ook wel een verklaring voor heb. We voeren periodiek onderhoud uit in de wijkcentrales, om zo de kwaliteit van de dienstverlening te kunnen blijven garanderen. ‘s nachts voeren we dan deze updates uit. Hierover sturen we iedereen woonachtig in het gebied een sms-bericht, om vooraf hierover te informeren. Heb je deze niet gehad? Controleer dan in je MijnKPN of je persoonlijke gegevens nog kloppen, en of je mogen informeren per sms. 

Reageer