Beantwoord

Experiabox V10 piept als brandalarm

  • 7 February 2019
  • 14 reacties
  • 1000 keer bekeken

Sinds enkele maanden komt er om de paar weken een hoge pulsende en piepende toon, zoals dat van een brandalarm, uit de experiabox V10. Dit piepen houdt enkele dagen (dag en nacht) aan en verdwijnt daarna om vervolgens na enkele dagen of weken weer te beginnen. Als ik bel dan wordt me gezegd dat dit niet kan, maar online lees ik dat meerdere mensen deze klachten hebben. Ik zou graag willen weten wat de oorzaak is en wat ik hiertegen kan doen.

Dank.

A. van Es.
icon

Beste antwoord door Marina_ 15 February 2019, 14:06

Bekijk origineel

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Goede middag A van Es ikzelf heb ook de V10 ik heb geen last hij is muis stil .Maar succes
.
Reputatie 7
Ziet jouw Experia Box er zo uit ...


...of zo?

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ave31, Begrijpelijk dat dit behoorlijk irritant is. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan zorg ik ervoor dat je een nieuw modem ontvangt.
Heb de gegevens zojuist aangevuld.

Bedankt.
Ziet jouw Experia Box er zo uit ...


...of zo?


Ziet jouw Experia Box er zo uit ...


...of zo?


Het is de bovenste.
Reputatie 7


Ziet jouw Experia Box er zo uit ...


...of zo?

Het is de bovenste.

Oké, dat is interessant.
Van de onderste zijn er vele meldingen geweest over een hoog piepend geluid dat door die Experia Box geproduceerd werd.
Van de bovenste is dit, naar mijn weten, het eerste topic waarin dit fenomeen vermeld wordt.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik lees dat er al een verzoek voor een nieuw modem is ingediend. Ik verwacht dat deze aanvraag in de loop van volgende week wordt behandeld. Mocht je volgende week vrijdag niets hebben gehoord, dan ga ik er nog eens achteraan voor je,
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ave31, Heb je inmiddels het nieuwe modem ontvangen? Zo niet, laat je het dan weten? Dan ga ik er voor je achteraan.
Dag Marina,

Deze heb ik nog niet mogen ontvangen.

Groet,
Jorn
Reputatie 7
Badge +19
@Ave31, Er is een nieuw modem onderweg. De verzendgegevens stuur ik je in een privébericht.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Ave31, Is het gelukt met de installatie van het nieuwe modem?
Dag @Marina_

Vanmiddag geïnstalleerd, dus hopelijk is het nu voorbij.

Bedankt.
Reputatie 7
Badge +19
Daar ga ik wel vanuit, anders licht de oorzaak vermoedelijk ergens anders 😉 Als je nog vragen hebt, dan zie ik ze graag tegemoet.

Reageer