Beantwoord

experiabox v10 rode services led en internet led blijven constant branden; geen internet en ITV

  • 23 July 2019
  • 8 reacties
  • 366 keer bekeken

Sinds deze morgen geen internet en itv meer. test gedaan via mijnkpn.
  • geen lokale storing en verbinding zou tot in meterkast goed moeten zijn
  • Bekabeling gecontroleerd
  • glasvezelkast test ( stroom eraf en er weer op)
  • experiabox ( stroom eraf en weer erop)
  • resetknop voorkant ( modem start weer op maar geen resultaat)
  • harde reset experiabox ( daarna via inlog op experiabox, draadloos met ipad ingelogd zonder probleem, weer voorzien van nieuw wachtwoord en modemnaam) echter geer resultaat
  • nogmaals overal stroom eraf en er weer op maar beide leds staan weer op rood
en nu weet ik het ook niet meer... ( experiabox wellicht de geest gegeven)
icon

Beste antwoord door Sibout 24 July 2019, 18:53

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Sibout . Dank voor de uitgebreide toelichting. Ik ga uiteraard graag kijken wat er speelt. Kun je mij van een aantal gegevens voorzien? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik heb inmiddels uitgebreid gechat met kpn en de conclusie is dat de experiabox kapot is. Een nieuwe is inmiddels verzonden. Alleen jammer dat je er 24 uur op moet wachten en kpn geen punten heeft waar ze kunnen worden omgeruild. Dat zou in dit soort gevallen wel mogelijk moeten zijn want 24 uur is te lang om zakelijk afgesloten te zijn van snel internet en tv.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Sibout Dank voor je update en goed om te horen dat je al bent geholpen. Ik snap je opmerking over omruilpunten en vooral dat het vervelend is te moeten wachten op zo'n omruil. Een omruilpunt in onze winkels is niet heel werkbaar. Er is simpelweg geen ruimte voor een voorraad aan Experia Boxen. Dat je maximaal 24 uur moet wachten is niet prettig, maar het is wel de meest efficiënte en handige wijze gebleken.
Helaas, nieuwe experiabox ontvangen deze middag maar excact dezelfde problemen.... nu komt er morgenmiddag een monteur want vermoedelijk is het Genexis glasvezelkastje kapot...
Reputatie 7
Badge +20
Helaas, nieuwe experiabox ontvangen deze middag maar excact dezelfde problemen.... nu komt er morgenmiddag een monteur want vermoedelijk is het Genexis glasvezelkastje kapot...
Oh, bah, dat is jammer. Ik hoop van harte dat de monteur het vanmiddag weet op te lossen. Laat je het weten?
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Sibout Is het inmiddels opgelost? Heeft de monteur je goed kunnen helpen? Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen.
Genexis glasvezelkastje is vervangen. Alles werkt weer.
Reputatie 7
Badge +20
Ha! Dat is fijne én snelle reactie! Goed om te lezen.

Reageer