Beantwoord

Experiabox v10 services rood, geen internet

  • 4 December 2019
  • 4 reacties
  • 1113 keer bekeken

Uit het niets had ik geen wifi meer. Het services lampje is rood en het internet lampje is uit. Ook heb ik TV meer. Nergens aan gezeten, er schijnt geen storing te zijn op mijn adres. Hoe kan dit en wat doe ik er aan? 

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 4 December 2019, 19:58

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Irisbakker . Welkom op het forum.

Dat is even schrikken. Zo op het eerste gezicht is er iets mis met de experiabox.  Maar dat moeten we verder onderzoeken. Je hebt al een herstart geprobeerd?

Heb je toevallig ook iets van de buren gehoord? Misschien is storing in de wijk? Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? Dan ga ik direct voor je aan de slag.

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice en er zou geen storing zijn in mijn omgeving. Ik heb de experiabox opnieuw opgestart, alle stekkers eruit gehaald maar geen verschil. Power en wireless Branden wel groen. 

Reputatie 7
Badge +30

Wat balen dit, zeg! Ik zie dat er vrijdag een monteur komt, hopelijk gaat deze het oplossen voor je! Wil je nog even laten weten of het gelukt is? Als wij nog iets voor je kunnen doen, weet je ons te vinden. 

Reputatie 7
Badge +30

Is de monteur nog bij je geweest? Ik zie dat er kabelschade is geweest en dat jij niet de enige bent die klachten had. Voor zover ik kan zien, moet dat inmiddels opgelost zijn. Kan je bevestigen dat alles weer naar behoren werkt?